Bozen

Anzeige

Re: Bozen
donnostog geat mir (wohrscheinlich) a besser. obo de woche schaugs mitn wetto net grod guat aus. montiggl aussi follt eh floch - olls lei matsch u muggn. kohlern war a guate idee. @boardi: ibo welchn steig taschen oafohrn?

Steignummr wisset i ietz nimmr amol, obr net vorne or die DH Streck sondorn di runde women nr an stuck auchntretn muas und oiwerts nr mol genau obrn boaznr flughofn isch.

Wettr wert de woch woll a wie a glickspiel werdn...
 
Übetlass die planung ja nicht dem obstfahrer, da kommt nix guted raus :D ;)

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2
Freiwillige vor - wobei ich vom Obstler bisher nicht ansatzweise enttäuscht wurde. Ich bitte nur darum bei der Tourenplanung auch ein zwei drei Bierchen danach einzuplanen. Wobei dann mindestens einer strategisch nich einfach wohnt;)
 
Nebenbei: Hier zwei Jungs an der Buddelei vom Samstag, Ihr dürft Euch aussuchen, welcher ihr sein wollt:

 
Zuletzt bearbeitet:
Freiwillige vor - wobei ich vom Obstler bisher nicht ansatzweise enttäuscht wurde. Ich bitte nur darum bei der Tourenplanung auch ein zwei drei Bierchen danach einzuplanen. Wobei dann mindestens einer strategisch nich einfach wohnt;)

....soooo, habe soeben auf der Morgentoilette versucht Pläne zu schmieden und würd mal so auf die schnelle sagen dass wenn das Wetter mitspielt die Schlerngegend mal ganz toll wär und ansonsten Schlammschlachten um die Naturnser Alm o.Ä. . bezüglich Bierversorgnung wird's nicht happern. Im Falle ziehen wir unseren Notrationsanhänger mit =P
 

Anhänge

  • 2012-07-06 18.53.37.jpg
    2012-07-06 18.53.37.jpg
    167 KB · Aufrufe: 12
Freiwillige vor - wobei ich vom Obstler bisher nicht ansatzweise enttäuscht wurde. Ich bitte nur darum bei der Tourenplanung auch ein zwei drei Bierchen danach einzuplanen. Wobei dann mindestens einer strategisch nich einfach wohnt;)

....soooo, habe soeben auf der Morgentoilette versucht Pläne zu schmieden und würd mal so auf die schnelle sagen dass wenn das Wetter mitspielt die Schlerngegend mal ganz toll wär und ansonsten Schlammschlachten um die Naturnser Alm o.Ä. . bezüglich Bierversorgnung wird's nicht happern. Im Falle ziehen wir unseren Notrationsanhänger mit =P
 

Anhänge

  • 2012-07-06 18.53.37.jpg
    2012-07-06 18.53.37.jpg
    167 KB · Aufrufe: 16
....soooo, habe soeben auf der Morgentoilette versucht Pläne zu schmieden und würd mal so auf die schnelle sagen dass wenn das Wetter mitspielt die Schlerngegend mal ganz toll wär und ansonsten Schlammschlachten um die Naturnser Alm o.Ä. . bezüglich Bierversorgnung wird's nicht happern. Im Falle ziehen wir unseren Notrationsanhänger mit =P

Schlerngegend ohne HM? Wos willschan sem fohrn bzw. mit wos aufi?
 
So 3-400hm die Stunde dürftens schon sein! Aber z.B. sowas wie auf den Laugen, wär wohl zu heftig.
 
logisch mit HM , de poor pockt a jedr wennmon net schtresst. uphill va bz mit SAD, donn scheißor olm umlaufbohn, und in Touristenweg aufi. nocher van Schlernhaus Downhill bis Steg ba Niederstätter ! oanfoch mitkemmen ! :bier:
Hallo Obstlor... dei HM schaugn nochorn e so aus:


WP_20130831_001.jpg

Isch e suppor schiane Tour... mir sein zem den Weg widdor retour und in Geolo... steig weitor... Fe die HM ze Trogn ca. wia Laugn ;-))

Wos tasch du oui fohrn?? Priglweg?
 

Anhänge

  • WP_20130831_001.jpg
    WP_20130831_001.jpg
    238,9 KB · Aufrufe: 14
hehe, jo so ca. wors be ins a =) isch ins obr net o schtreng firkemmen als wia laugn. jo so prigl-weg oi, hel seimr schun amol. sehr geil !
 
Mittig konn i nette... Donnerstag ganget mir guat...
Passt mir a!
donnostog geat mir (wohrscheinlich) a besser. obo de woche schaugs mitn wetto net grod guat aus. montiggl aussi follt eh floch - olls lei matsch u muggn. kohlern war a guate idee. @boardi: ibo welchn steig taschen oafohrn?
Cazzo, kanntesch recht hobn: http://www.provinz.bz.it/wetter/unterland.asp
HAHAHA jo nor warsch den somstig dobei ?!? nor ziachsch ins aufi !
:heul:, na leider net. Alljährliches Sommer Bikeverbot am WE.....des mit der Scheidung geat oanfoch et weiter, buttega:lol:
Steignummr wisset i ietz nimmr amol, obr net vorne or die DH Streck sondorn di runde women nr an stuck auchntretn muas und oiwerts nr mol genau obrn boaznr flughofn isch.

Wettr wert de woch woll a wie a glickspiel werdn...
Es moants in 3er. Bin i huier schun mitn Guevara und mir dir, Boardi, oer. Longsom war i awia stuff........decht in 4er :rolleyes:???.........
 
Passt mir a!

Cazzo, kanntesch recht hobn: http://www.provinz.bz.it/wetter/unterland.asp

:heul:, na leider net. Alljährliches Sommer Bikeverbot am WE.....des mit der Scheidung geat oanfoch et weiter, buttega

Es moants in 3er. Bin i huier schun mitn Guevara und mir dir, Boardi, oer. Longsom war i awia stuff........decht in 4er:rolleyes:.........

I fohr a noamol in 4or direttissima kehrendisaster S4-S5 or, hel hobi woll koan problem :D, liebr warrmr obr woll dr 3or, tatn sich de poor euro fa dr bohn bessr auszohln.

Odr mir fohrn Jenesien, 8or odr Tschaufn binni huior no nie gfohrn und in 11or lei oanmol...
 
I fohr a noamol in 4or direttissima kehrendisaster S4-S5 or, hel hobi woll koan problem :D, liebr warrmr obr woll dr 3or, tatn sich de poor euro fa dr bohn bessr auszohln.

Odr mir fohrn Jenesien, 8or odr Tschaufn binni huior no nie gfohrn und in 11or lei oanmol...
Hoila... nochorn werts eppes mittn Pfinsti? Donnorstog FIRN (O)ld(N)ew(M)a(V)erick? 11er ganget mir guat... sischt gibbs a nou die

...Mendelseite...

Oanor muas entscheidn... i warret dorfir das dor ONMV entscheidet und die Startzeit und Treffpunkt sogg
 
Zuletzt bearbeitet:
Wenns et Jenesien wert, muasis holt bis heint af n8 wissn, wemmr jenesien fohrn binni a bissl felxiblor, weil nr schicki oanfoch jemand fa meine leit or mitn auto odr loss mi fling glei holn af n8.
Schust muasi holt mitn auto und radl in dr frie schun zur orbet orfohrn.

Is wettr soll morgn eh a glicksspiel werd, tats also begrüßen wemmr jenesien fohrn tatn, nr follses regnet binni net umsunst mitn auto zomt radl in dr stodt orgfohrn ;)
 
Wenns et Jenesien wert, muasis holt bis heint af n8 wissn, wemmr jenesien fohrn binni a bissl felxiblor, weil nr schicki oanfoch jemand fa meine leit or mitn auto odr loss mi fling glei holn af n8.
Schust muasi holt mitn auto und radl in dr frie schun zur orbet orfohrn.

Is wettr soll morgn eh a glicksspiel werd, tats also begrüßen wemmr jenesien fohrn tatn, nr follses regnet binni net umsunst mitn auto zomt radl in dr stodt orgfohrn ;)
Jenesien passt mir sowieso guat... Wos sogg OldNewMaverick und dor Guevara??
 
Guat Morgn Leitln!
Jenesien geat mir a guat! Ab 17 Uhr bin i frei. Mitn 17.30 Bahnl aui? Hermer ins um holb 5e wegnen Wetter.......
Boardi, wenn olle Stricke reißen, fir i di aui, koa Problem!
 
Zurück
Oben Unten