Aktueller Inhalt von donovantrials

1. D

Giant reign 1.5 Ltd 2017 Bike Check Video

I've had my reign since April now, it's my first adventure into Enduro after 20 years riding trials, Love this bike and i've done quite a few updates from the factory build. I made a little bike check video for anyone interested
  2. D

Giant reign 1.5 Ltd 2017 Bike Check

I've had my reign since April now, it's my first adventure into Enduro after 20 years riding trials, Love this bike and i've done quite a few updates from the factory build. I made a little bike check video for anyone interested
  3. D

Hi I would like to buy your cube LTD frame, I am living in Nurnberg will you accept 140 euros...

Hi I would like to buy your cube LTD frame, I am living in Nurnberg will you accept 140 euros including postage for it? Hallo ich möchte Ihre Cube LTD Rahmen kaufen, ich bin in Nürnberg lebenden akzeptieren Sie 140 € inklusive Porto für sie? meine e-mail ist [email protected]
  4. D

Trial in Nürnberg / Fürth?

Does anyone ride today?
  5. D

Ich werde versuchen, zu dem Steinbruch, sondern Donnerstag mein Freund kommt aus England, Scott Wilson, vielleicht wird er mit mir, wenn wir können seinem Fahrrad in der Zeit hehe!
  6. D

I just got in from work :( to late again
  7. D

werden die Menschen immer noch im Kino heute abend? Ich hoffe, dass ich kommen, wenn das Wetter gut ist, und ich kann Arbeit bald verlassen. :) 6.30 / 7 im Kino? Wer?
  8. D

Morgen abent, Ich gehe Steinbruche, 6 uhr bis 9 uhr :)
  9. D

Ich Gehe Steinbruch heute. about 1.30 pm :)
  10. D

Ich komme morgen mit Michael:)
  11. D

steinbruck is the quarry or the other place with car park?
  12. D

Ich werde heute auch fahren. Was ist gut für Sie? Das Wetter ist nicht so gut, aber das gleiche wie jeden Tag in England haha!
  13. D

Ich werde gehen, um MSC heute auch in Runde 12 wird jemand kommen? Oder vielleicht irgendwo Straße? Ich vergaß zu erwähnen, dass ich am Wochenende zu fahren:) Hat jemand auch die Nummer oder E-Mail von Sacha Strauber?
  14. D

will anyone ride this week in the evenings? I am new to the area. I am living in Furth now, sorry i dont speak very much German yet. Please e-mail me if you want to ride [email protected] I usually finish work at 5pm
Zurück