Aktueller Inhalt von guevara

1. guevara

Bozen

i schau grod aussi. va mir aus isch die chance 50/50 dasses schifft. i tats schun probiern...
  2. guevara

Bozen

wos isch iatz? fohrt jemand heit, odo wortets olle lei dass es schifft??
  3. guevara

Bozen

ba mir gang morgn gonz guat
  4. guevara

Bozen

i bin gestern die montigglrunde gfohrn. sem isch do firkemmen du mochsch a runde im amazonas beckn: feicht dass di firkimmp du doschnaufsches nimmer u muggn de di aufressn. u ban zruggfohrn hots ba mir logisch a gschifft.
  5. guevara

Bozen

:D:D:D und boardi, wia fohrt sichs mit do zuasotzpolsterung? fein, ha??
  6. guevara

Bozen

taifl, taifl mumelter! genau so isch die gschichte gelafn. am ende hom die durchholteparoln van ONM a nicht mehr gholfn. ba mir geat negstn mittwoch net, weil i af orbeitsreise bin (des geat iatz obo net in die motivatinskurve fir negste woche ein, weil motiviert war i schun....). i war im foll...
  7. guevara

Bozen

werd woll stimmen! wenne elter wersch, nor schwelln die eier un und nor hucksch oanfoch komfortabler im sottl!!! :i2:
  8. guevara

Bozen

werd woll stimmen! wenne elter wersch, nor schwelln die eier un und nor hucksch oanfoch komfortabler im sottl!!! :i2:
  9. guevara

Bozen

ah soooo, in oldsurehand willsch lei tratzn! jo sem... obo eigntlich miasst jo do schepschiffta nix fir di sein - du fohrsch jo eh koan meter auwärts
  10. guevara

Bozen

y jo putega wiaviel gigs hoschen inzwischn??? kafsch olle 2 min oans! hosch es neie strive mitn shapeshifter????
  11. guevara

Bozen

jungs, i werd leider ospringen :( zum oanen muass i familiär noch bx, zum ondon denk i obo a dass es wetter afnocht net wirklich mitspieln werd.
  12. guevara

Bozen

donnostog geat mir (wohrscheinlich) a besser. obo de woche schaugs mitn wetto net grod guat aus. montiggl aussi follt eh floch - olls lei matsch u muggn. kohlern war a guate idee. @boardi: ibo welchn steig taschen oafohrn?
  13. guevara

Bozen

jo, klor binni aui! a unto regn. wor obo super, weil suscht wars eh lei zu hoass gewedn. obn af do wiese nochn gatter wors nor eigentlich schun truckn u oa u oa a. wor perfekt. niamand afn weg. negsts mol sog i dirs fria.
  14. guevara

Bozen

konnsch net mitn bahnl auifohrn??
  15. guevara

Bozen

jungs, i fohr heit afnocht a feioobndrindl! mit bahnl jenesien und nor in klassiker, aui afn soltn, oa ibon noafer und 9er noch gries. hot jemand lust mitzikemmen?? i nimms bahnl um 6e.
Zurück