Aktueller Inhalt von maxhc

1. M

Der klassische Rennräder von den frühen MTB-Kultfirmen Thread

My 1999 Look KG 286:
  2. M

Die Dekerf Galerie

My Generation with a couple friends:
  3. M

Trek Galerie

My Trek 9700 SHX von 1995 ( now with fixed pics ) & my 950 von 1989:
  4. M

YETI Galerie - Ein neuer Versuch

Some pics of my A.R.C.:
  5. M

KLEINe Galerie - Teil 2

mein Klein Pinnacle von 1992
  6. M

Trek Galerie

mein Trek 9700 SHX von 1995
  7. M

Verkaufe SyCip Super Unleaded Ti./Ibis Silk Ti./Steelman manzanita/IF Steel Jewel

Just drop him a line with any question regarding size/measurements: [email protected] Best regards.
  8. M

Verkaufe SyCip Super Unleaded Ti./Ibis Silk Ti./Steelman manzanita/IF Steel Jewel

Many thanks; now on the correct place.
  9. M

Hi there, first of all, sorry, I don´t speak German; a top bloke is selling some of his jewels: - SyCip Super Unleaded Titanium – Size M/17” ( 800€ frame / 1.500€ complete ) - Ibis Silk Ti. – Size M ( 1000€ frame / 1.750€ complete ) - Steelman manzanita – Size M ( 400€ frame / 750€ complete )...
  10. M

Sorry, could you please indicate me the correct place to post them ? Many thanks & best regards.
  11. M

Sorry, now added price for frame/complete bike
  12. M

Hi there, first of all, sorry, I don´t speak German; a top bloke is selling some of his jewels: - SyCip Super Unleaded Titanium – Size M/17” ( 800€ frame / 1.500€ complete ) - Ibis Silk Ti. – Size M ( 1000€ frame / 1.750€ complete ) - Steelman manzanita – Size M ( 400€ frame / 750€ complete...
  13. M

Die Dekerf Galerie

Avid Ultimate
  14. M

Die Dekerf Galerie

Hallo, hier ist das neueste Mitglied der Familie, a 1998 Generation:
  15. M

Vernissage...

Zurück