Aktueller Inhalt von Noodles

1. Noodles

XT-DISC/Grimeca system 8

Grias euch! Frage: Ich hab eine 2002er Shimano XT Scheibenbremse für vorne mit adapter und 203mm scheibe. wieviel ist das ganze noch wert? sie ist in einem guten zustand, gerade mal der bremshebel ist bissl von einem stein geküsst worden. sonst keine kratzer. Bzw. wieviel bekomme ich für...
  2. Noodles

Wer ist alles aus Österreich?

hmpf...:p dankedanke!
  3. Noodles

@ tweezer ok, jetz kömma mit unsare bergal einpackn...
  4. Noodles

@tweezer SAUGEIL!!!!!!!!!!!!! gschafft is des heidl!!!!!!!! NIE MEHR SCHULE...bis auf uni...:D oiso eichare berg muss i ma amal anschaun....:D
  5. Noodles

an tweezer: aba mia ham trotzdem de schensten berg do daham!!! :D :D :p jo des denk i ma e a, aba langsam krig i scho so a waches gfühl...ned amal mehr 2 tage...naja, des muss gut gehn
  6. Noodles

jojo des sogn sei alle!!! :p greeeeeez zrück!!!!
  7. Noodles

hmm, danke für die anfeuerung!! no bin i ja optimistisch...:p sogt des net a jeda vo seina heimat...:D lg von einem der si jetzt endli im regen abkühln kann...
  8. Noodles

uwe, jetz hast uns dawischt, die weltweite tweety verschwörung....:cool: asooo, oiso des is natürli a wein! was sonst?! jo nomralerweis könnt i des scho sein, aba im moment bräuchat i an smilie der lernen tut, so wie i..hab am mittwoch mündliche matura! :eek: heast schimpf net so üba...
  9. Noodles

nana,in meinem zweiten leben(neben dem bike-foren) heiß i martin... früha hab i imma nudelaug als nickname ghabt, dann hab i mi bei napster (i bet imma no dassa wieda kommt...) angmeldet und hab ma dacht, dass da kana deutsch kann, also hab i mi afoch den gegenheitn anpasst und aus nudelaug is...
  10. Noodles

poa ihr seids meine absoluten hödn!! :D
  11. Noodles

imma wieda, imma wieda, imma wieda österreich! :bier: :D :D
  12. Noodles

bittebittebitte darf ich auch bei eurer bande dabeisein?? bin aus nö und a scho bb-gschädigt!!! :hüpf: :D lg
Zurück