Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
---- Ich habe es nach bestem Wissen und Gewissen übersetzt – vielleicht nicht ganz perfekt!“----
Ich habe das Terrel seit Februar… mein Aufbau ist eher Offroad-orientiert. Ich habe eine Größe größer genommen (L bei 1,83 m Körpergröße und 89 cm Schrittlänge). Ich habe eine Federgabel von Fox...
Danke !
I took the Thundero 48 in the HD version, theoretically more durable... but I haven't ridden enough yet to know what to expect !
The Corralitos was a pleasant surprise, I am usually used to classic handlebars like the Zipp, but it's fascinating to see how easy it is to drop down into...
As I am French and my German classes were a long time ago, I will write my message in (a bad) English!
Here is my Terrel after a wait of 2 and a half months!
I wanted to thank all the members of this forum because their messages helped me a lot in choosing and waiting for the Terrel! (special...