24h Duisburg 2010 - Startplaz ze verginn

Salut,

well eis Equipe auserneebréckelt hu mir eng Startplatz fir d'24 Stonne vun Duisburg ze verginn (07-08.08.2010), an zwar an der Kategorie 8er männlech. Déi Course ass immens beléift, di 1500 Startplazen fir dest Joen waren a 40 Minutte ausgebucht, dat seet genuch. Mir wire fir d'Drëtt matgefuer, mee leider gëtt et dest Joer näischt.

Et ass nach Zäit fir ären eegenen Team-Numm an d'Nimm vun der Strampler eran ze ginn, also alles nach "customizable". Avis aux amateurs. Bei Interessi w.e.g. e Mail u mech schécken. Startgeld fir di ganz Equipe: 690 EUR.

Bis dann,
Rosch

Hi
stell das Angebot doch mal in den Bereich Marathon da wird sich sicher einer drauf melden die Plätze sind sehr begehrt.
Gruß
Andreas

Hi
stell das Angebot doch mal in den Bereich Marathon da wird sich sicher einer drauf melden die Plätze sind sehr begehrt.
Gruß
Andreas

Ja ich dachte auch der Platz würde weggehen wie eine warme Semmel - ich hab's gleichzeitig unter Race / Marathon im 24h Duisburg Thread gepostet, ohne Erfolg. Nicht mal der Organisator meldet sich.

Anfrage bei meinem Team ist auf dem Weg, denke ich kann dir heute, spätestens morgen Rückmeldung geben. Ich hoffe das ich es heute (Donnerstag) machen kann !!

Zurück