guete tag

humpeli

fällt mir jetzt nicht ein
also zerst emol guete tag

also eigentlich hani jo kei ahnig was ich söll schribe, aber dodourch ich glaub so zimmlig dr neusti basler do inne bi (sitem 31.10.2002) muess ich halt eifach emol e biz wärbig do ko mache hehehe.

jo und.... öhhhhh.....bööööötsch....weiss au nit so rächt... bi do nur grad e biz in dr gegend am umeluege und bi grad do in das forum ko oder wie das heisst und ha eifach emol e biz öbis müesse los wärde.

so jetzt willi euch nit witer störe mit mim geplappere well ich ha hüt scho in dr shcuel müesse erfahre was so passiert wenn me di andere voll schnurrt und das de andere langsam uf d'närve goht, oder wenn me e schoggiweggli mitere gable isst hehehe.

und dorum gangi jetzt wieder emol, aber zerst muessi no schnäll e biz wärbig für dr basler tourismus mache.... und zwar isch in basel HERBSTMÄSS hehehehe....kömmet also alli go botschauti fahre uahahaha..... das wird lustig.... ich gröööhhhl mir eine ane.

also en schöne

saleti und tschüss zämme
s'humpeli:bier:

Anzeige

Re: guete tag
hallo humpeli!
willkommen im forum.

kleiner tipp nebenbei:
würde dir empfehlen in zukunft nicht in schweizerdeutsch zu schreiben. denn sogar ich als "zürcher" habe mühe deinen text zu lesen...;)

Hoi Humpeli,

wos der hoshi schreib stimp schun, ober net lei es Schweizer hob an brutaln dialekt. A mir Südtiroler kennen insern dialekt foscht net lesn, ober hetzig isches schun weil man sich foscht va oan Buachstobm zan ondern kempfn muaß.

Za der Herbschtmess kimm i net, des isch mir za weit. Wert ober sicher net letz sein.

So iatz loss i des gschpassiga schreibm und sog

Pfiati

Kurt
aus Südtirol und Sponsor fa den Forum

sers humpeli!
bessa warads scho, waunst net kisuaheli schreim tatst, sundan teitsch, wal asunst tuan sid leit aso hoat mitn vastehn.
pfiatt di und vü spass
axl
:bier:

jä lägg doch mir

sali

gits tatsächlich no lüt do inne wo baseldütsch verstön höhö...

wo ich gang go fahre... jo das kunnt ganz druf a.... also in letster zyt bini sowieso scho lang nüm go fahre well mi velo isch e biz am hinter... keini gangschaltige und di vroderi brämsi goht nüm so ganz und denn hani no zwei verbogeni reder.

aber wenn ich gang denn isch das so bim gämpe hinde... oder wenns ganz edel zue und här goht gangi au mängmol uf d'wasserfalle.

jäjoooo...und was machsch du so?

so wünsch dr no e schöne tag

saleti und tschüss
dr humpeli
:bier:

jä tschau humpeli...

I wohn au halb z'basel, grad hintr dr mäss. scho toll we me z'oobig kurz us em huus cha um es paar brännti mandle go z'habere.
Bisch scho uff em Chaos gsi? Das isch echte die hertischti bahn won'i je druff gsi bi, läck mr das fäggt de .....

bike duen'i irgendwo zwüsche nem blaue und dr lägere, das isch scho fasch z'ziri.

Jä saag emol, wivil wotsch denn uusgeh fir es baar neii parts?
z'Basel hol ich mir mini sache meischt im Transa oder bim Velo Paul

gruess no

Roric

P.S. an alle Andersdialektsprachlichen: schreibt doch weiter in eurem Dialekt. Ist wirklich ein Spass die Beiträge laut zu lesen.....

Sali Humpeli
Ich gang ehner sälte go bike, aber wenn denn gang ich meischtens so uf de Wartebärg (in Muttenz/Prattele) oder uf die letschte Jura-Usläufer (Sulzchopf etc). Aber uf d'Wasserfalle gang ich demnächscht au mol - han ich mir wenigschtens vorgnoh ;)

Jungs, ich wünsch en euch

salä zämme

Zurück