Aktueller Inhalt von Cata

1. C

No Saint MaxAri R Carbon

I made some changes and still 50g overweight :( ....waiting for 11g bottlecage and balls to cut magura vs ;) Cu guys
  2. C

No Saint MaxAri R Carbon

Finished ¡
  3. C

No Saint MaxAri R Carbon

I was bored today ...... Sram red isnt made for 38t rings and i fixed this hehe and 3g less woahhh ;) I hope that will not break if the chain comes out , it was funny anyways :daumen: Cu guys Juan
  4. C

No Saint MaxAri R Carbon

Thanks mate , frame size 17 1090g PD Page 84 :) more pics
  5. C

No Saint MaxAri R Carbon

Nino failed and mount the ring at the wrong side , only riding a bit i find it :) . The 40t ring fits fine in orbea alma frame but not in the nosaint it seems can hold a 29er wheel . PD Better ? hehe
  6. C

No Saint MaxAri R Carbon

Es ist einfach nicht passt, den gleichen Kurbeln mit orbea alma Tabelle. Tendre Auftrag ein 38t an Mattias ;)
  7. C

No Saint MaxAri R Carbon

Ich verwende Google Translator Deutsch zu sprechen :) , also nicht ganz die Google-Übersetzungen zu verstehen. Ich verstehe, was ich dachte + ti short spindles from ward industries <--- a bit of eng sorry :( Diese wird meine nächste Veränderung an Sicherheit grenzender...
  8. C

No Saint MaxAri R Carbon

Hallo, mein kleiner Beitrag zu diesem Thema. Der Rahmen war 50g Gewicht höher, ein wenig mit dem Gewicht enttäuscht. Ich hatte Probleme mit den 40t und ich musste ein 38t installieren. Jetzt bin ich glücklich;), aber mein Ziel wird sub7, 5kg ändern Federgabel und...
Zurück