Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Can we swap? I still have plenty of pieces that might interest you...Take a look at my Instagram account x2BoxerDogs . Thanks.
Können wir tauschen? Ich habe noch viele Stücke, die Sie interessieren könnten ... Schauen Sie sich meinen Instagram-Account x2BoxerDogs an. Vielen Dank
Hi,
I'm looking for a 1_1/8 Critical Racing inclined stem cap
To buy or trade. I have a lot of parts to trade. Even if it's not exactly from this brand, I can consider all your offers. Thank you for your help.
(the one on the picture is not suitable since it is designed for a 0° stem)
Hallo, ich suche gerade nach den Machine Tech-Riemenscheiben, mit denen ich meine V-Bremsen einsetzen kann, ohne den Hebel umzulegen.
I need only these parts
Thanks
Hi, I'm just looking for the Machine Tech pulleys to use my v-brakes without changing the lever.
Hallo, ich suche gerade nach den Machine Tech-Riemenscheiben, mit denen ich meine V-Bremsen einsetzen kann, ohne den Hebel umzulegen.
Bonjour, il suffit de prendre un petit tournevis plat ou un petit objet pointu et de commencer par l'encoche présente à l'une des deux extrémités de la bague de verrouillage.
Antoine
H, je sais que ça fait longtemps que vous n'avez pas posté sur l'autocollant Manitou ... mais les avez-vous encore?
Cordialement
Antoine Vuduc (Messenger)
La