Südtiroler hier?

des mit 16.00 könnte passen, allerdings wor des im refugio Garda......
folls es nächstemol an bekonnten dialekt hören sollltescht, mir tatn schun aufn "Gipfelsieg" unstoassen....

Hallo,
i bin a aus südtirol, i bin uaner von de wianigen downhiller im Lande.
wenn amol uner luscht hot in dor gegend von meran mit mir downhill zu fohrn mog er sich lei melden...i hoff in südtirol do lossn sich nou a poor downhiller finden.

Ave allerseits....
@bellino: downhiller gibst genua..... muasch lei in Somstig nommitog mitn Rittnerbandl auifohrn; zem sein foscht scho zu viele.
Mir (i und no a poor) sein suscht olm im Schlerngebiet und gonzen Dolomitenraum (+ Belluno Nevegal) unterwegs; RR,XC+DH

griaß enk!!

i bin zwor nit fu südtirol, oba i wohn recht nochnd dazua-- grias am brenner
i bin ziemlich oft in südtirol. meine wurzln gian a noch südtirol zrug...

servus

raceratbikes schrieb:
Ave allerseits....
@bellino: downhiller gibst genua..... muasch lei in Somstig nommitog mitn Rittnerbandl auifohrn; zem sein foscht scho zu viele.
Mir (i und no a poor) sein suscht olm im Schlerngebiet und gonzen Dolomitenraum (+ Belluno Nevegal) unterwegs; RR,XC+DH

Und Rennen fohrn, tuat sell von enk niamend? I fohr iatz seit zwoa Johr Dh-Rennen in italien ober a Österrecih und Deitschlond und hon bis iatz nou nia an Südtiroler gsegn. Vielleciht segn mir ins mol bein rittnerbahnl!?! Sem bin i a oftramol sig sem ober nia jemand.

Hallo

plane gerade unseren Sommerurlaub für 2005 kennt jemand von euch ein schönes Feriehaus in einer schönen Bikegegend mit schönem Wetter und schönen Touren ????
HILFE

Bin für alle Tips dankbar
Gruß
Tom

Zurück