ZTR Road and Cyclocross
Tubeless compatibility, 350 grams and machined sidewalls . The ZTR rim line will add a road and cyclocross model that is a bit wider than traditional clincher rims with an eye towards exceptional tire stability and ride quality. Tubeless is the future of road and cyclocross racing and NoTubes will be leading the way.
* Available in 700c, drilling options to be determined
Quelle:
http://www.forum.light-bikes.de/showthread.php?t=9656
Wenn die rauskommt, werde ich mir auch einen gescheiten LRS für mein CX zulegen (bisher Aksium). Und ja, ich bin einer der drauf schwört und bei dem es auch funktioniert. Jenseits der 80 kg. Beispielsweise wäre mir so der Snakebite am Crosser heute morgen auf dem Weg zur Arbeit erspart geblieben.
Tubeless compatibility, 350 grams and machined sidewalls . The ZTR rim line will add a road and cyclocross model that is a bit wider than traditional clincher rims with an eye towards exceptional tire stability and ride quality. Tubeless is the future of road and cyclocross racing and NoTubes will be leading the way.
* Available in 700c, drilling options to be determined
Quelle:
http://www.forum.light-bikes.de/showthread.php?t=9656
Wenn die rauskommt, werde ich mir auch einen gescheiten LRS für mein CX zulegen (bisher Aksium). Und ja, ich bin einer der drauf schwört und bei dem es auch funktioniert. Jenseits der 80 kg. Beispielsweise wäre mir so der Snakebite am Crosser heute morgen auf dem Weg zur Arbeit erspart geblieben.