Sali zämmä
I möcht mi au an derä Schdell bim Mr. XT und Rootslipper härzäli

bedanke für dä feini Sunntig.
Sisch mer hüt grad no s`Feschdmahl im Restaurant Bärgmatte duurä Chopf - und jetz bini mer nümmä sicher öb Du "Rootslipper" mir`s Hefebiär zahlt hesch gha oder nit - uff jedä Fall tuets mer grüüseli Leid und wöt mi doo für das nooträglich ufs Beschd by Dir bedankä - soooooo nä Schmaach "merdalors"
@Mr. XT
Apropos XT - weisch wo mer tschüss gseit hei z`Prattele, isch mer doch dr Göppel no so langsam uff d`Schnuurä gheit - jo darfsch rootä was mer verbogä het

- natürlig s`Uusfalländi hindä wo dr Wächselr dra isch. Jetz bini scho am uusmässe und flickä - aso weisch do woni uff d Schulter gheyt bi - und das isch weiss Gott "rapido", "schnäll" und "ächt vehemänt passiert - do hets im Droohtesäl aber nicht die Bohne gmacht .............
guter Tourbericht und Fotos
thx for the Loorbeer
@cyclo
sieht ja ganz nett aus...
Ich denke ich werde mal mit euch mitfahren. Allerdings dauert es noch etwas, bis ich dazu Zeit finde. Vielleicht ab Anfang März. Dann bin ich sicherlich mal bei einer eurer Touren dabei. Ich freu mich schon.
Hejo ämmel, gärn Du - e so wiäs tönt wärs schön wenn mer e Rundi werä und sech noe es paar zuä`nis würdä gsellä! Nur muät, nur froogä - und bissä duän mer au noni
@rootslipper
@Mr. XT Deine Downhill Demo war ja voll geil, wir haben noch viel Potential zum Üben
Jä, das isch voll krass gsi - und schliess mi dä Lernändä a
@2Wheel-Mädel
@all wenn also irgendwer mal unter der woche fahren gehen will, nur melden!
Meinsch underm Tag oder denn au Zoobä? Wenn Zoobä hesch e "Pfunzlä" - weisch so eini wo dr Bodä abdröchnet vor em Bike wenn dr Wäg entlang fahrsch - zem Bischpiel so öppis
http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=94843
oder wiä schdellsch dr s`bikä under dr Wuchä vor?
bei mir ist mit nem wochenende schon sa und so gemeint. leider muss ich oft arbeiten, und da bleiben nur wenige übrig, die ich für anderes nutzen möchte/muss, oder wie auch immer.
unter der woche hab ich schon mal ein oder 2 tage frei, und die möcht ich dann zum konditonstraining (hochgestoches wort, nur nicht zu wörtlich nehmen) brauchen
Schaaaaaaaaad, aber es sich scho noochvollziähbar - dr Job isch jo schliässlich au öbbis sehr wichtigs. Worum "hochgschdoches Wort" - hätsch süschd no e anders passends

, das isch doch ok so...........
unter anderem auch den, dass ihr mit euren "superbikes" wahrscheindlich schneller nen hügel raufschiesst als ich ihn mit meinem 0815-velo hinuntertuckern kann
Aaaaaaaaaaaaalso, i dänk das jedä vo eus stolz uf sys eigenä bike isch und darf sy. Aber au do darf i dänk sägä das mer nit söttig "jungs" sy wo an andere göngä go "määckle" - nei im Gegeteil , mer hei fun mit däm wo mer hey. I würd jetz au nit dörfä sägä, das i e super bike hät - will was isch e "superbike" ? Es isch doch sicher das wo Dir gfallt und an dis Füdlä passt und nit dass wo anderi s`gfühl hätte was für Di chönnt besser sy, oder nit? I glaub i darf do vellicht e Vorurteil abbouä, und sägä dass mer nit vo däm Schlag sy, wiäs vellicht do im Forum söttig het ............. dont panic
Naja, und vo uufäschiässe cha au noni d`Reed sy

......... do bruuchts ämmel bi mir scho no chli Training, gäääl Mr. XT und Rootslipper?
ist ja voll lieb, dass du die pics und nen bericht gestern noch gepostet hast
Iiiiiisch doch kei Prob gsi, mer möches jo gärn und macht au no Schpass do im Forum..................
Übrigens, dr @hamibiker1 het mer hüt au no aaglüte und gfrogt wo und wenn mer uff dr Bärmatte gsi syn! I han ems denn gseit und no heter gmeint är seig au no doobä gsi. Aber heig eus niänä gseh. Leider heig er sich verschloofä

und seig wägä däm ins Hinterträffä cho, und händ eus nur knapp verfehlt - ooooooooooooohhh, schaaaaaad
Übrigens hani für em nöchschd Sunntig nomol e Tüürli ins Last Minute Biking doo. Was meinä Dir - oder mached doch au mol Vorschleeg...........?
Es Grüessli und bis bald underdessä ...............