ich hab guten willen gezeigt, aber:
suche 32er kettenblatt (10fach).
biete fast neues 36er plus bassenden bashguard.![]()
Sach' ich doch

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ich hab guten willen gezeigt, aber:
suche 32er kettenblatt (10fach).
biete fast neues 36er plus bassenden bashguard.![]()
Guten Abend, bin seit einer Woche begeisterter Camper FSR 29 Nutzer.
Was mir gefällt, das sehr agile Handling. Nur neigt es ein bissl dazu "Nervös" beim DH zu sein. Möchte es gerne mit anderen Reifen versuchen.
Habt ihr eine Idee für mich welche, bzw. welche Erfahrungen habt ihr mit anderen Reifen auf dem Bike gesammelt.
Grüße
Dirk
Thankfully Specialized came calling with an invitation to ride the new Camber in Bend Oregon back in April. Note - it's no longer necessary to say Camber 29er. The 26 inch version has been made redundant. Specialized is betting it all on 29er rather than hedging on 650b like some companies - and they're cutting 26" models like 140lb hockey players.
... ...
The Aluminum Cambers are all new for 2013 so they get this new link which is very tidy indeed. Specialized also claims it's lighter (the stays are said to be subject to less stress and were lightened as a result) and much stiffer than the mechanism it replaced. The carbon Camber frames have the older link. I love it when a smaller budget gets you a bonus. The aluminum version also has a new hydroformed tubeset that reduces standover and is said to contribute to lower weight and increased overall stiffness. We weren't provided with any production weight numbers.
... ...
...
um das komplett zu machen: 12,39 kg auf der fischwaage,
wenn die sonne scheint, mach ich fotos.