Bozen

Hallo... ja toll war es... wie wäre es kommenden Mittwoch mit einer Spitzkehren-Symphonie weiter zu machen? Da könnte NM. doch seinen Fahrtechnik-Kursinhalt vorführen bzw. vertiefen, verfeinern, anwenden? :D

Anzeige

Re: Bozen
Be mir wert nekste woche net viel gien, bevor is nuie bike net do isch moch i pause (wobei mir spizkehren eh net soule gfollen, irgndwie longweilig, fahlt dr flow), dor NM isch di neksten 2 wochen afn meer, wenns mi net gonz teischt.

fir a gonze spitzkehrnsymphonie miasst i dovor amol es hintoradlvosetzn gscheit drau hobn :heul: @boardi: wenns flowig willsch, nor konnsch amol mit mir noch feierobnd in montiggler wold innifohrn :daumen:
i hett mir in die negschtn wochn amol in pasubio vorgenummen. hot jemand va enk erfohrung?

Ach flowig isches ben 11or oi a gweden, lei ob noafor fohr i meistens gries oi, sem isches flüssigor, odr a 8or Terlan oi, hot an tollen Flow.

Zu viel afn hintorradlvorsetzen tat i mi net konzentrieren, schust konsch olle monat is hintrradel zentrieren lossen, des tuat dr felge ibrhaup net guat und dr rohmen vorkroftet des a lei bis an gewissen punkt, isch holt net gebaut fir seitenschläge.

On sich schaugs volle tolle aus und es isch a sichr volle fein, hobs beim sohnemann vom mumelter bewundern geterft, obr das des auf dauer lustig sein soll, konnimr irgendwie net vorstellen (also so 20-30 kehren af oanmol)

Kehren sein ben Weg der entn zwischen Vilpian und Terlan oigeat en haufen, binni mitn NM erst vor kurzem gfohren, sell kannt man sich noamol ontien, weil decht a e poor flüssige sticklor drinnen sein :D

(Gschnofor stoll, 7A, 7, 4, 1B)

Zuletzt bearbeitet:
Hallo... ja toll war es... wie wäre es kommenden Mittwoch mit einer Spitzkehren-Symphonie weiter zu machen? Da könnte NM. doch seinen Fahrtechnik-Kursinhalt vorführen bzw. vertiefen, verfeinern, anwenden? :D
Schaugs, i (und i glab i derf a im Nomen vom Boardi schreiben) bin volle froh, dass mir endlich a Truppe gfunden hobn, de die gleichen Interessen hat. Von mir aus kemmer ins wirklich gerne jede oder jede zwoate Woch zum Bike verabreden. Zwor bin i die nächsten 3 Wochen net do, meld mi ober sofort wenn i wieder zrugg bin!!!
Und du "du Mumelter": In Kurs hon eigentlich i besucht, die Spitzkehren bisch ober eigentlich lei du gscheide gfohren, grrrr. Wenn i so nochdenk, bisch du eigentlich die Kursgebühr schuldig:lol:

i hett mir in die negschtn wochn amol in pasubio vorgenummen. hot jemand va enk erfohrung?
I bin letztes Johr lei oane Tour sem gfohren, de wor ober dofir der Hommer! Auwärts lei Asphalt und Schotter, owärts lei(!) Trails:
http://www.gps-tour.info/de/touren/detail.89137.html
Unbeding zum empfehlen. Insgesamt a mittelschwere Tour, schaug aufm Papier zacher aus..........kanntmer im Foll a olle gemeinsam mochen, i tat sie gerne wieder fohren.............und derfet i sem a wieder is Girly:hüpf: mitnemmen.............:D

Pasubio steat a af meinr ToDo Liste, i brauch unbedingt so a Foto

468449_58957844775407sus5m.jpg

genau!! ogsegn va do bike-komponente, muass do pasubio oanfoch a hommer londschoft hom. guat, ban negschtn gscheidn wochenende giamos on. ....u es girly kimmp logisch mit....hauptsoch sie hupft net ba den knottn do oi...
i tat a a reglmässige feioobndtour gonz guat findn. es gib so viel wos mo va bz aus mochn kennen - do hettmo in gonzn summer guat zi tian...

Schun lei fa Jenesien oi gibs so viele wege, dassmen fir a saison gnuag hot, entwedr etschtol oi odr sarntol oi gibs do mehr als gnuag.

A klassikor de be mir und in NM afn plan steat isch is madritschjoch, wohrscheinlich in dr ferragostowoche, zug noch spondinig, shuttle noch sulden und nor mit dr soalbohn aufi, nor no e des stick aufi bis afn joch treten/schiebn, drnoch hotmen 30 km feinsten trail in martell oi.

Feiorobendrunden muas i mol schaugn wie i sell zomdrstell, ohne dassmor olm jenesien fohrn. Die WE kannt man sichr a fohrn, wer is erste we wo is nuie bike do isch, sichor Stoanorne Mandlen fohrn, nix bsundors, obr decht olm gonz schien.

madritsch kling guat! schwar?
i tat sogn mir mochna wia zulescht: oando wirft an vorschlog spontan in die runde, u wer lust u zeit hot häng sich drun.
....hansdampf sein untowegs - iatz gibs koane ausredn mehr! :D

Die obfohrt vom Mittig wor an stuck schwaror als Madritsch, onfongs a wie technisch, mittelt drinnen sein an haufn kehren und drnoch geats leimer no flüssig im tol ausi, olls af Trails, gonz wienig Asfalt

Servus Boardi !

...Madritschjoch wari gern dobei wenns geschtottet werd van Jenesiener BikeGuide :D na hel muas volle geil sein zem obn .

Mir hom heint Schlernhaus gmocht und nor übr Priglweg und Völs bis ins Eisocktol oi, eeewig geile Runde a !!!

isch nor schun a nuis bike in onmarsch, wos hoschn don gnummen ?

Logisch, umso mehr leit umso billigor dr shuttle und vllt kriegmor fe di suldnor a gruppenkorte

Hobs schun a holbwegs guats wettr kop? Weil fa mir aus hots ausgschaug als obs schneibn tat.

Jo is Strive hobimr nr bstellt, i hoff es kimp boldamol.

jo seggo, hehe, on leit fahlts be ins net =) Und wia, es wettr wor genial, hot zwor zuagetun , wor a bissele frisch obn, gegrauplt hots und af 2.400 sein no so 5 cm schne agleegn, obr genau richtig um indr wies ummrzemaatschn und driftn !!, nocher ischs holt bewölkt gweesn und worm. sonneschein donn beim bier oilossn af noobnd in bz .

Ich und mein Bruder wollen Anfang Oktober eventuell nen paar Tage nach Bozen zum Radfahren. Könnt ihr mir gute Arpartments oder Pensionen vorschlagen die ein gutes Preisleistungsverhältnis haben und eventuell eine Abstellmöglichkeit für Biker besitzen.

Gruß
Marcel

Ich und mein Bruder wollen Anfang Oktober eventuell nen paar Tage nach Bozen zum Radfahren. Könnt ihr mir gute Arpartments oder Pensionen vorschlagen die ein gutes Preisleistungsverhältnis haben und eventuell eine Abstellmöglichkeit für Biker besitzen.

Gruß
Marcel

wenn du in bozen sein willst (nähe zu den seilbahnen u zur altstadt), dann evtl. hier: http://www.hotelhanny.it/

wenn du etwas außerhalb sein möchtest (montiggler wald, kalterer see), dann evtl. hier: http://www.hotel-angerburg.com/de/information/index.asp

Zurück