Bozen

Livigno, jo wor ewig geil, mir tuat holt olm no olls wea, ibr 4000hm downhill vom ollrfeinsten. Glei schun be dr ersten obfohrt hot dr falk kurz vorn ziel untn is bike mol in die wiese gworfen und noch mittog hot is mädel einen extremen obflug gmocht. Nor worn no 6 ondre mit de se fe Finale kennen, supr lässige Gruppe, muasmen unbedingt wiedrholen.

Ah jo, olle a wia Bodenproben gnummen:D. No sein mir zan Glick net di oanzign de olm de Bretzn reissn:lol:
Isch zuafällig a der "Hebbe" mitgwesen?
 

Anzeige

Re: Bozen
Dr Falk jo, hot a kloane bodenprobe gnummen, is mädel hot an gonzn groben aufgrissen...

Be mir isches eh a bissl feinor hergongen, hob lei bekonntschoft mit nor latschnstaude gmocht, lenkor wor decht breator als gmoant...

Ostia hel wisset i ietz net, mit di namen hob is leidr net soule, und so richtig vorgstellt hobmr ins a net, hobn ins af dr piste getroffen und sein drnoch olm kamott vollgas gfohren.
 
Zuletzt bearbeitet:
Dr NewMaverick und is Downhillmädel hobn leidr beade koane Zeit.

Vinschgaubike organisiert di Madritschrunde firn 15. August, i hob mol nochgfrogg und wemmr welln, kennen mir sem mitn Shuttle mitfohrn und drnoch alloane fohrn, nr miesmor lei in shuttle zohln. Di Bohn drinnen in sulden gien mr separat zui, nr zohlmorse wienigor.

Vorteil war, er startet in Goldrain, sem wo mir fen martelltol ausrkemmen, nr kommen supr mitn auto fohrn.

I tat echt gern fohrn, war holt volle gmietlich weilmen relativ wienig aufstig hot, Shuttle und Bahnl sei donk obr im Martell oi a super obfohrt.
@mumelter wie tats ba dir ausschaug, du und sohnemann drbei?
 
15. isch ba mir net drin. 16. gang. 17. vielleicht a. die runde kling guat u i glab nochn august werds a nimmer recht gian, odo?
 
Na nochn August geats nimmr, es isch ietz schun knopp, am Montig hots oben leicht gschniebn und gestorn af n8 a widr, olm lei 2-5cm de glei wegschmelzn, obr di zeit isch ietz, wo man fohren sollt.
 
ok! eppas ondos: i moan i miassat di bremsscheibe (u woll a die belege) wechsln. mochsch du sell selber, odo bringsches oanfoch zi wechsln? i hon mir des olls ungschaug u es scheint mir net norrat kompliziert zu sein. obo getun honnis holt a nia, u es sein holt decht die bremsn....
 
olls selbr, volle oanfoch, schraube außor, beläge außor, di kolbn zrugdrucken (mit vorsicht), nuie beläge innen und schraubn widr fixiern mit sichrheitssplint.

Beläge kannt sein, dasse schun zu wechsln sein, Scheibn sichr net. Meine scheibn hobn 60.000 tiefnmetr mitgmocht, bevorse ihr limit orreicht hobn.
Bei Magura isch sell 1,8mm dicke, be shimano 1,5mm, Avid woasi net, obr mess mol noch wie dick di scheibe isch, wennse um die 1,6mm isch, nor wechsln. I bin meine Magura hinten bis 1,4 und vorne bis 1,6mm gfohrn.
 
olls selbr, volle oanfoch, schraube außor, beläge außor, di kolbn zrugdrucken (mit vorsicht), nuie beläge innen und schraubn widr fixiern mit sichrheitssplint.

Beläge kannt sein, dasse schun zu wechsln sein, Scheibn sichr net. Meine scheibn hobn 60.000 tiefnmetr mitgmocht, bevorse ihr limit orreicht hobn.
Bei Magura isch sell 1,8mm dicke, be shimano 1,5mm, Avid woasi net, obr mess mol noch wie dick di scheibe isch, wennse um die 1,6mm isch, nor wechsln. I bin meine Magura hinten bis 1,4 und vorne bis 1,6mm gfohrn.

ok, i mess amol noch. die scheibe isch holt schworz u schaug ziemlich ungetschinglt aus. deswegn honni mir gedenkt es kannt gscheit sein sie amol zi wechsln....
 
Servus zusammen,

kann mir jemand sagen wo dieser "Bozen 4b"-Trail runtergeht?

[nomedia="http://www.youtube.com/watch?v=6-K_NBoIvXw"]Bozen Kohlern 4b - YouTube[/nomedia]

Hab ihn auch hier im Forum auch schon mal gefunden. Scheint ja am Kohlern zu sein, aber wo genau? Zufahrt? Nummer?

Gruß und danke schon mal

Michel
 
Nummer steht ja da, 4B... is leicht zu finden, Karte rausnehmen und suchen.

Meinerseits gibts jetzt bewusst kein Hinweis wo Einstieg etc ist, denn es sind nur Spitzkehren und wenn da mehrere Biker runterfahren, dann is der Weg bald komplett kaputt.
Kohlern is der 4er den man fahren sollte und den rest soll man sein lassen, gibt schon genug Stress mit den Wandereren/Alpenverein...
 
Alles klar, danke dir schon mal.
Habs mittlerweile gefunden.
Schon klar, dass der Weg nicht für Horden von Bikern geeignet ist. Hatte auch nicht vor, ihn mit stehendem Hinterrad runterzufahren und den Weg aufzureissen.
Aber der Trail sah einfach klasse aus.

Gruß
Michel
 
Hi,
ich würde nächste Woche gern 1 Tag nach Kohlern gehn und wollte mal fragn wies da so aussieht?
Ist der 4er Weg für Mountainbiker noch befahrbar? In welchem Zustand, sehr ausgefahrn?

An die locals: Gibts inzwischen noch andere Parks außer die im Fassatal (Canazei und Pozza)? Val di Sole ist schon zu weit weg für mich :(

Gruß,
S
 
Kohlern bin ich dieses jahr noch nicht gefahren, obwohl vor der haustür. Kollegen haben aber berichtet, der soll nicht mehr so schön sein, ziemlich ausgefahren. Ende des letzten jahres war er in nem guten zustand, aber das kann sich ja schnell ändern.

Bikepark fällt mir spontan auch nur die paganella ein oder der hinterm brenner, in österreich (name fällt mkr grad nicht ein), in südtirol gibts leider keine.

Gesendet aus den Alpen mittels S4 Brieftaube
 
Wie ist denn das mit dem Rosskopf? Ist da nicht auch ein Bikepark? Scheint medial noch nicht optimal repräsentiert zu sein...
 
Ich hab da Biker fahren sehen, als ich im Juni nach Dorf Tirol gefahren bin. Auf der Rückfahrt im Juli dann aber nicht.
 
Zurück
Oben Unten