Bozen

Anzeige

Re: Bozen
kimm grod van tobike zrugg. i glab do newmav u i werdn in somstig gonz schian stylisch untowegs sein: i mitn an fetzroatn testsattele u er mit an blitzblauen. wohrscheinlich sollat mo mit insre radln eher mailond montenapoleone fohrn, als afn gigglberg :D

Und koanr fa enk zwoa hot is DH Bike kaft wossr obn hot? War jo fir morgn is ideale Bike :D

i hett mos woll iboleg, obo i glab wenni mit den gig auifohrn muass, nor ischs donoch a lei mehr wurscht obs guat oafohrt. weil i wur nämlich obn afn berg begrobn werdn. sem investier i lieber in a netts sattele, domit i a morgn no kroftvoll zua....beissn konn.

kimm grod van tobike zrugg. i glab do newmav u i werdn in somstig gonz schian stylisch untowegs sein: i mitn an fetzroatn testsattele u er mit an blitzblauen. wohrscheinlich sollat mo mit insre radln eher mailond montenapoleone fohrn, als afn gigglberg :D
:lol::lol::lol:

Roat und blau geat eh! Ban Festival in Riva hon i amol an goggelegelben ghob. Auf mein schworz-roatn Bike.....sem hots Hinschaugn richtig weagetun:heul:

Zuletzt bearbeitet:
Servus olle mitanond !

@...maverick honmr de kort awia ungschaug, wollt den gigglberg a schun amol mochn =)
infol kannt mon a oborn gigglberg no awia aufischindn, vielleicht sein zem die weg a geil ?!?

Hallo OldNewMaverick... werde enkl ellon ziechn lossn... Somstig hon i Bamfescht... Freits enk... isch wirklich e tolle Obfohrt. :)
Schode! Ober mir werdn den Trail eh no amol WEGNEN BOARDI05 fohrn "miassn"!
Hell glabi, es wert zeit dass den gig gelb onmolsch! :D

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2
o_O

Servus olle mitanond !

@...maverick honmr de kort awia ungschaug, wollt den gigglberg a schun amol mochn =)
infol kannt mon a oborn gigglberg no awia aufischindn, vielleicht sein zem die weg a geil ?!?
Wor erst oanmol sem zum Wondern obn, konn mi nimmer erinnern.......ober die 1.000hm bis zur Bergstation sein jo eh schun genua fir di:D

Mal eine Frage an die Locals:
Ich war gestern seit einigen Jahren mal wieder in Bozen unterwegs, unter anderen am Ritten, dort sind mir am 2er
Verbotsschilder aufgefallen, die ich natürlich nicht missachtet habe. Vorher in der Gondel meinte ein älterer Herr, das
Sperrungen kein Thema mehr wären.
Bin dann eben die 2te Hälfte auf Asphalt abgefahren.
Wie ist denn hier nun die Situation?
Grüße Florian

Es wurde hier schon öfters geschrieben,

der 2er ist ca. ab halbweg verboten und der 3er von ganz oben schon, es wird auch öfters kontrolliert, da sind dann 30-40€ fällig. Die Verbote gibts auch schon seit ein paar Jahren, zudem sollte es noch ne Gemeindeverordnung (von 1998-2001, in dem Zeitraum) geben, die alles verbietet was nicht gleich breit ist wie das Fahrrad/Pferd (gilt für Biker und Reiter).

jungs!! i tat in somstog a tour ungian. nix ibomässig beases. fein war a flowiger trail ban oafohrn. gigglberg wor mir im erstn toal echt zu eckig. mir war ingfolln entweder montiggl va boazn weg (mochsch am ende a 700 hm obo mit an haufn trails u van marklhof oa bis sigmundskron hosch no an schianen obschluss), odo kohlern ibon 3er. vinschgau mit eppas tipo montesole war a bärig, lei kenni sem zu wianig aus. wer hot lust mitzukemmen? hobs vorschläge??

Vinschgau St. Martin am Kofel isch volle bärig, aufstieg isch mochbor und dr Trail oi isch ein genuss, a bissl S1/S2 obr is meiste isch flowig.

jo, obo in sem honni vorleschts wochnende gemocht. noamol 1200 hm noch st martin auischmiern, muass i mir net unbeding gebn. oafohrn isch megageil. ebn so eppas ähnliches war perfekt.....magari net unbeding 1200 hm!

Aso, St. Martin hosch schun gmocht, i find Kohlern an stuck strengor als St. Martin, wer Kohlern so schnell a nimmr auchntretn.

Alternativn sein di gonzn weg de fen Tschögglberg ins Etschtol oigien, sem gibs an haufn, lei kanntn sem di einstige a bissl schneabedeckt sein. In sunntig hobi widr a schnelle Runde hintrn dorf gmocht und im Wold isch stuckweis echt pervers viel schnea, gschmolzn isch a e haufn, geat also schun bessr als vor a poor wochn no.

Zurück