eppas ondos: i hon mir morgn frei genummen u tat a togestour mochn. im moment war i af seiser olm, longkoflrunde, tierser alpl, rosszähn u wiedo zrugg orientiert. hot sell jemand va enk gemoch? evtl. alternativvorschläge sein willkommen.... 

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Lei nou ze die Roafn... Pe mein oltn Scott hon i hintn die Fat Albert 2.4 knopp aufi gekreg.. obor pe dor Schoudorstross hotts holt olleweil a Schtendl ingfressn und mie e bissl herkhepp... wor net gonz optimal! Sell miasches a bedenkn!
eppas ondos: i hon mir morgn frei genummen u tat a togestour mochn. im moment war i af seiser olm, longkoflrunde, tierser alpl, rosszähn u wiedo zrugg orientiert. hot sell jemand va enk gemoch? evtl. alternativvorschläge sein willkommen....![]()
Longkofelrunde isch schun über 10 Johr her, mit Hardtail. Isch mir jetzt net so positiv in Erinnerung. Aber Seiser Alm kannt i eppes empfehlen:
Umlaufbohn und auf die Alm. Entweder direkt über die Mahlknechthütte zum Dialer (Kapelle) oder kleine Trailschleife über Saltria (Paula Steger Weg oder so). Vom Dialer voll netter Waldtrail zum Zallinger. Ab dort 30 min. schieben/tragen auf die Plattkofelhütte. Dann "auf der Schneid" zum Mahlknechtjoch (geil). Tierser Alpl konnsch mit einbauen, bring ober nix, weil aui zu steil (50% schieben) und owärst muassch eh wieder zrugg aufs Mahlknechtjoch. Von sem über Mahlknechthütte, Goldknopfhütte, Santerhütte und Schlernbödele nach Bad Ratzes. Eventuell Auto in St.Konstantin parken und bis zur Umlaufbohn treten, no konsch beim Rückweg no von Bad Ratzes in 3er und 2er - superflowig!!! - bis St.Konstantin oisurfen!!!
Auf alle Fälle viel Spass!
ferragosto geat ba mir nochn 15.
heit honni di tour gemocht wia van nm vorgschlogn. wor echt lässig!! a poor details: die longkofl umrundung isch totsächlich a bledsinn. hon an deitschn af do hitte getroffn u der hot in friedrich-weg gemocht u gemoang sell isch lei frust! wos ziemlich unstrengend wor, wor do weg ibon zallinger bis af die plattkoflhitte - die meiste zeit getrogn. u des sein ca 600 hm! ibo die schneide isch echt super! u do weg van schlernbödele ibo bad ratzes bis konstantin isch sowieso luna park. im moment isch net grod die beste zeit, weil unmeglich viel los isch. obo es wor a wiedo net sooo schlimm. donk noamol firn tipp!!![]()
Und wia isses dir ergongen... konnsch du die Sterne bestätigen?
Figljoch?
....De Parkbesuche de i mitn Mädel moch, miesn mir zwoa olle nochholen, hell woasch du schun gell?
Vom Zallinger auf die Plattkoflhitt sein's "lei" 250Hm.................i gib dir allerdings vollkommen recht, dass de sich mit der jetzigen Hitzen wia 600 unfühlen![]()
3 fighe!! i hon jo schun saltria ungfongen zi trogn. bin ibon 7a zin zallinger u dosell geat die skipiste entlong. a stuck binni woll gfohrn, obo af der steiln wiese in a ausgwaschener rinne auwärtstretn honni net hingekriag....