Bozen

eppas ondos: i hon mir morgn frei genummen u tat a togestour mochn. im moment war i af seiser olm, longkoflrunde, tierser alpl, rosszähn u wiedo zrugg orientiert. hot sell jemand va enk gemoch? evtl. alternativvorschläge sein willkommen.... :daumen:

Anzeige

Re: Bozen
Lei nou ze die Roafn... Pe mein oltn Scott hon i hintn die Fat Albert 2.4 knopp aufi gekreg.. obor pe dor Schoudorstross hotts holt olleweil a Schtendl ingfressn und mie e bissl herkhepp... wor net gonz optimal! Sell miasches a bedenkn!

Due gegn um dr Seisr olm kenni leidr et...

Ben Nerve isches eh olm recht guat gongen, obwohls eng hergeat, dr rohmen schaug be dr sem stell a no saubr guat aus.

Lei nou ze die Roafn... Pe mein oltn Scott hon i hintn die Fat Albert 2.4 knopp aufi gekreg.. obor pe dor Schoudorstross hotts holt olleweil a Schtendl ingfressn und mie e bissl herkhepp... wor net gonz optimal! Sell miasches a bedenkn!

jo, die krotza sein sicher a eher va die augeklaupn steaner, u net weil do roafn mitn gummi gstraft hot. sell werd schun lei unter mehrbelostung passiert sein. i bin jo a a poormol mit die hansdampf gfohrn, bevor mir des erscht bewusst gewordn isch...

eppas ondos: i hon mir morgn frei genummen u tat a togestour mochn. im moment war i af seiser olm, longkoflrunde, tierser alpl, rosszähn u wiedo zrugg orientiert. hot sell jemand va enk gemoch? evtl. alternativvorschläge sein willkommen.... :daumen:

Longkofelrunde isch schun über 10 Johr her, mit Hardtail. Isch mir jetzt net so positiv in Erinnerung. Aber Seiser Alm kannt i eppes empfehlen:
Umlaufbohn und auf die Alm. Entweder direkt über die Mahlknechthütte zum Dialer (Kapelle) oder kleine Trailschleife über Saltria (Paula Steger Weg oder so). Vom Dialer voll netter Waldtrail zum Zallinger. Ab dort 30 min. schieben/tragen auf die Plattkofelhütte. Dann "auf der Schneid" zum Mahlknechtjoch (geil). Tierser Alpl konnsch mit einbauen, bring ober nix, weil aui zu steil (50% schieben) und owärst muassch eh wieder zrugg aufs Mahlknechtjoch. Von sem über Mahlknechthütte, Goldknopfhütte, Santerhütte und Schlernbödele nach Bad Ratzes. Eventuell Auto in St.Konstantin parken und bis zur Umlaufbohn treten, no konsch beim Rückweg no von Bad Ratzes in 3er und 2er - superflowig!!! - bis St.Konstantin oisurfen!!!
Auf alle Fälle viel Spass!

Longkofelrunde isch schun über 10 Johr her, mit Hardtail. Isch mir jetzt net so positiv in Erinnerung. Aber Seiser Alm kannt i eppes empfehlen:
Umlaufbohn und auf die Alm. Entweder direkt über die Mahlknechthütte zum Dialer (Kapelle) oder kleine Trailschleife über Saltria (Paula Steger Weg oder so). Vom Dialer voll netter Waldtrail zum Zallinger. Ab dort 30 min. schieben/tragen auf die Plattkofelhütte. Dann "auf der Schneid" zum Mahlknechtjoch (geil). Tierser Alpl konnsch mit einbauen, bring ober nix, weil aui zu steil (50% schieben) und owärst muassch eh wieder zrugg aufs Mahlknechtjoch. Von sem über Mahlknechthütte, Goldknopfhütte, Santerhütte und Schlernbödele nach Bad Ratzes. Eventuell Auto in St.Konstantin parken und bis zur Umlaufbohn treten, no konsch beim Rückweg no von Bad Ratzes in 3er und 2er - superflowig!!! - bis St.Konstantin oisurfen!!!
Auf alle Fälle viel Spass!

donkschian!! kling guat! du tasch also in longkofl net umrundn, sondon oschneidn van zallinger af die plottkoflhitte, va sem richtung tierser alpl, obo sell a ausschneidn u richtung molignon u goldknopf? des mit konstantin u endflow ibon 2a werd i mir echt ibolegn...:daumen:

Richtig! I moan mi zu erinnern, dass die Longkofelumrundung a dauerndes auf und o isch, ohne dass a richtiger Flow aufkimp. No dazua miasset man sem in August Friedrich Höhenweg fohren: an sich verboten, des isch jetz ober net des groasse Problem, eher die Scharen von Rotsocken, de zur Zeit de Wege belogern.
Desholb von der Plattkofelhitte zum Mahlknechtjoch, wirklich geil! Von sem Mahlknechthitte, Almrosenhitte, oane Serpentine aui zur Goldknopfhittn, muass sein, weil sem derwisch nocher in 2a und 13a zur Laurinhittn. von sem 2 Alternativen: Weiter aufn 6er zur Saltnerhütt und in 1er zum Schlernbödele und Bad Ratzes (wenn's a wia abenteuerlich wilsch) oder sunsch von der Laurinhittn zum Frommer und weiter in 4er (Römerweg) bis Gstatsch und in 9er Bad Ratzes oi (a a bissl technisch, insgesamt aber weniger onstrengend). Auf olle Fäll von sem in 3er bis St.Konstantin aussicruisen: 1 meter breit, fost koane Hindernisse im Weg und olm leicht owärts (in unteren 3er nemmen, net auf Hauenstein und Schloss Salegg aui), der Megaflow!!!

ferragosto geat ba mir nochn 15.

heit honni di tour gemocht wia van nm vorgschlogn. wor echt lässig!! a poor details: die longkofl umrundung isch totsächlich a bledsinn. hon an deitschn af do hitte getroffn u der hot in friedrich-weg gemocht u gemoang sell isch lei frust! wos ziemlich unstrengend wor, wor do weg ibon zallinger bis af die plattkoflhitte - die meiste zeit getrogn. u des sein ca 600 hm! ibo die schneide isch echt super! u do weg van schlernbödele ibo bad ratzes bis konstantin isch sowieso luna park. im moment isch net grod die beste zeit, weil unmeglich viel los isch. obo es wor a wiedo net sooo schlimm. donk noamol firn tipp!! :daumen:

ferragosto geat ba mir nochn 15.

heit honni di tour gemocht wia van nm vorgschlogn. wor echt lässig!! a poor details: die longkofl umrundung isch totsächlich a bledsinn. hon an deitschn af do hitte getroffn u der hot in friedrich-weg gemocht u gemoang sell isch lei frust! wos ziemlich unstrengend wor, wor do weg ibon zallinger bis af die plattkoflhitte - die meiste zeit getrogn. u des sein ca 600 hm! ibo die schneide isch echt super! u do weg van schlernbödele ibo bad ratzes bis konstantin isch sowieso luna park. im moment isch net grod die beste zeit, weil unmeglich viel los isch. obo es wor a wiedo net sooo schlimm. donk noamol firn tipp!! :daumen:

Gerne gschegn, fein, dass dir die Tour getaugt hot! Is Wetter wor eh der Wahnsinn, lei.......i hon fir di a letze Nochricht: Vom Zallinger auf die Plattkoflhitt sein's "lei" 250Hm.................i gib dir allerdings vollkommen recht, dass de sich mit der jetzigen Hitzen wia 600 unfühlen:p

Und wia isses dir ergongen... konnsch du die Sterne bestätigen?

Leider (no) net! S'Girly isch cotta gwesen, wollt net biken gian........no seimer um 5e mitn Bahnl auf Ritten (logisch mit Bikes), 2 Std. Schwimmbad Oberbozen:cool:, 4 Hugo:D und no seimmer eh richtig beinonder gwesen um in 2er oizutschindern. Zun Glick woren koane Rotsocken unterwegs.

Ober nächste Wochn fohr i's bestimmt, mit oder ohne Girly!

Jo mai, woasch woll di jugend und ihr schreibstil.

Wenni terf tat i gonz gern mitkemmen, cheffe isch im urlaub, nr kannt sichs ausgien a wie frior feirobnd za lossn, miets obr an tog drvor wissn um auto etc zu organisiern.

Du derfsch net lei mit, sondern du muasch mit, isch woll logo! Hon do so an Dieanstig oder Dunnerstig gedenkt. Mir kanntn a probieren, ob mir zu dritt bei mir im Grottn Plotz hobn........

Wemmr lei za dritt sein, isch koan problem, fohr i, i hob mein bike hinten drin plotz, oanr konn no locker sitzen und di ondrn zwoa kemmen aufs doch.

Folls es geat, mochmr donnrstig, vllt drhandl i mitn vizecheff aus, dassi donnrstig und freitig a glei frei krieg.

Morgen geats noch Livigno, wenn sich is Mädel heint af n8 unfollfrei vom biken hoamkimp.

De Parkbesuche de i mitn Mädel moch, miesn mir zwoa olle nochholen, hell woasch du schun gell?

i nimm di beim wort, wenn i sog kronplotz, nr koane wiederworte, koane dedetourn als gegnvorschlog! ;-)

Buongustaio schun, vor 6se aufstien hoat sell, drmit men holbwegs frie entn isch, gnaus ausgmocht hobmr a no et...

Servus miteinander!

Bei unserem diesjährigen Alpencross steht für den 19. August auch das Madritschjoch auf der Agenda. Wie siehts denn derzeit mit Schnee auf 3000 Metern aus? Ist jemand das Madritschjoch dieses Jahr schon gefahren?

Viele Grüße

WB

Vom Zallinger auf die Plattkoflhitt sein's "lei" 250Hm.................i gib dir allerdings vollkommen recht, dass de sich mit der jetzigen Hitzen wia 600 unfühlen:p

3 fighe!! i hon jo schun saltria ungfongen zi trogn. bin ibon 7a zin zallinger u dosell geat die skipiste entlong. a stuck binni woll gfohrn, obo af der steiln wiese in a ausgwaschener rinne auwärtstretn honni net hingekriag....

3 fighe!! i hon jo schun saltria ungfongen zi trogn. bin ibon 7a zin zallinger u dosell geat die skipiste entlong. a stuck binni woll gfohrn, obo af der steiln wiese in a ausgwaschener rinne auwärtstretn honni net hingekriag....

das "a" beim 7er macht den kleinen Unterschied:p....................is nächste mol von Saltria die Forststrossn zum DIALER (Ri. Mahlknecht Joch) und von sem in 7 zum Zallinger (geiler Trail). Ober na, du hosch wieder amol net aufn Tata ghert und nimsch die Dirittissima, also 7a (owärts gonz net, auwärts logisch net fohrbor)....
I gea amol dovon aus, dass du sem auf Nocht guat gschlofen hosch:D....
@Boardi05: Und, Livigno?

Livigno, jo wor ewig geil, mir tuat holt olm no olls wea, ibr 4000hm downhill vom ollrfeinsten. Glei schun be dr ersten obfohrt hot dr falk kurz vorn ziel untn is bike mol in die wiese gworfen und noch mittog hot is mädel einen extremen obflug gmocht. Nor worn no 6 ondre mit de se fe Finale kennen, supr lässige Gruppe, muasmen unbedingt wiedrholen.

Zurück