Bozen

Sein tuats, jenesien, edlweis, locher, ummi zum steifler hof (6or), bis zur flack und sem nor in 11or oi zu noafor und in tol oi (wobei mir sem di alternative 9or gries oi gfolln tat obr i glab mir fohrn olls 11or)

Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk 2

Anzeige

Re: Bozen
Hobs ietz schnell im Trekking innnegworfen

ca 600m aufstieg, 1400 obstieg und um die 15km seins.

Vom Edelweis nr 33 zum locher, nr 5 und 5a zum steifler, sem nr 6 und 6b auf di flack aufi und nor in 11or oi zum noafor, ruine greifenstein und nor in tol oi, olls 11or

jo, nor kenn i mi ungefähr aus. i moan i wers heit oanfoch net dotian. obo am end an ondos mol. odo i wers amol alloane ofohrn, domit i donoch net an allzu schlechte figur moch :lol:

Mir Canyonisti mochn nie a schlechte figur!

Du dr NewMaverick und co nemmen is Bahnl um 6e und fohrn aufor, i wort drhoame bisse kemmen, follses drtuasch mogsch lei a mitfohrn, den mit en RoatSchworzn Specialized (der a von seinor nuin XT Bremse volle schwärmp) mogsch lei onsprechn, isch dr NewMaverick.

stimmp - wenn schun suscht net, nor homo zimindest es schianschte gig!! :D
6 tolstation kannt vielleicht gian - i vosuachs.... i bin im foll der mitn schworzn nerve...na, wos sog i eigentlich: mitn stealth nerve :lol:

@guevara: ma dai kimm mit, hommer a Hetz!!! Mir sein schun zu viert, der Mumelter mit sein Bua und i. Bordi konn zun Glick a mit!

@belial901: Hosch eh no Glick ghob, dass er wenigsten sell derrichtet hot, bei mir hot er net amol sell zommgekriag

Zuletzt bearbeitet:
Dai dai, lernen kommen a morgen in gonzen Tog! Na wenns so isch kansch jo a mitn Bus um 20 noch 5fe aufrfohrn, nr kannt mir zwoa ins mol firn somstig zomreden.

Ebn, morgn isch e a sauwettr, konnse morgen lernen

Folls in somstig echt net dweil hosch, nr konnschdi schun mol drauf einstellen a stondpauke fe dr meinr schwestr onzuhearn, hob extra di fohrt noch münchen ogsogg, sie wor net erfreut...

Morgen Leute!
I hoff' ihr seits alle gut heimgekommen. War wohl volle nett gestern Abend! Und sicherlich nicht unsere letzte gemeinsame Tour!
Schians Tagele!

tolle foto u tolle tour!! :daumen:
@Boardi05: donkschian firn tipp. i wer mir's ernsthoft ibolegn. ....u donkschian a, dass meine underperformance af die roafn schiabsch :D:D:D

Zurück