Bozen

Sodele, tourentipps meinrseits sind nun gelöscht und es werden auch keine mehr kommen.

Hab die letzten Tage leider viele rücksichtslose Fahrer angetroffen und da ich nicht will, dass sich die Wanderer aufregen und dann jeder Weg n Bikeverbot bekommt, gibts von mir keine Tourentipps mehr, soll sich jeder selber raussuchen und probieren...

I bin a bissl spät drun, ober find i guat de Einstellung. In leschter Zeit woren auf dor Plose a so Möchtegerns ohne Respekt wo sich noar die Wonderer und Co aufregen.
Noar triffsch wieder welche wos a GPS Tour irgendwo oargeloden hoben, und summsen ummer weil sie die Wege net oardorfohren....

Anzeige

Re: Bozen
i kannt net mol gian wenni wellet, weil i in gonzn juli ibo jedn muntig a prüfung honn..... :mad:

Das liest sich nich gut...biste nächste Woche nicht vor Ort? Wir kommen die Tage rüber.

Aber vielleicht hat auch der Herr Obstfahrer nächste Woche mal Lust uns seine Feierabendrunde zu zeigen oder die Oswaldscharte mit uns runterzujuckeln? ;)

ich bin zwar am 10ten zuhause, fahr jedoch noch am gleichen tag wieder zurück :( auto abholen :cool:
ob sich was fürs wochenende ausgeht kann ich auch noch nicht sagen, jedoch siehts leider sehr schlecht aus!

es seits schun di geilsten

i hob gestorn mein schatzi mitn hochdruckreinigor beorbeitet

vorher

20130518_152748grux8.jpg

nocher

sns6crqs2d.jpg

Gratuliere zen nuin gigg... ;D

Mahlzeit! Wo geht Ihr eigentlich Verschleißteile kaufen? Gibt's in/um Meran ne günstige Anlaufstelle, wenn man weiß was man will? Gruß

Mahlzeit! Wo geht Ihr eigentlich Verschleißteile kaufen? Gibt's in/um Meran ne günstige Anlaufstelle, wenn man weiß was man will? Gruß

Bikecomponents.de, ich bestell immer da, ich hab bisher noch keinen guten Laden gefunden. Reifen bekommt man billiger wenn man die bei BK bestellt, auch wenn man die Postspesen von 10€ dazurechnet...

Neben, wir brauchen neue Ketten. In Saalbach sollte eine 42,95€ kosten, für bestellen reicht die Zeit nicht. Ich gucke morgen mal beim Sportler und den üblichen Verdächtigen nach...Danke & Gruß

Nebenbei: geiles Beim sehr gut in Szene gesetzt!

Neben, wir brauchen neue Ketten. In Saalbach sollte eine 42,95€ kosten, für bestellen reicht die Zeit nicht. Ich gucke morgen mal beim Sportler und den üblichen Verdächtigen nach...Danke & Gruß

Nebenbei: geiles Beim sehr gut in Szene gesetzt!

Vergiss sportler, des is n saftladen. Im Raum Meran fällt mir Staffler Bikes in Lana ein, der is sicher besser als Sportler.

Keine Frage dass das n Saftladen ist. Ich werds mal checken auf dem Weg zur Naturnser Alm! Der 30er ruft eh noch nach mir... Hat noch jemand Lust?

geh zum sanvit in eppan, staffler ist der gleiche saftladen!!

Sanvit noch der größere ;)

Ne also ich hab beim Sanvit extrem schlechte Erfahrung gmacht, wenn man kein Eppaner is, dann is man da nicht wilkommen, unfreundlich, zu hohe preise und inkompetentes Personal.

Staffler lässt beim Preis n bissl handeln, aber der Typ redet relativ viel quatsch.

i will net in sanvit verhimmeln, obo bis jetz isch er do kompetenteschte bikelodn den i bis jetz in südtirol gfundn honn, klor hotto sein preis.. obo i gea zem a lei wenni wirklich wos selbo net mochn konn, wia zb mein lrs nochsponnen lossn.
do staffler isch oanfoch lei a trottl der sich nix auskennt, und no mehr ******** labert! vom preis ban staffler redmo gor net.

Nr hobmor vrschiedene orfohrungen gmocht. Ben Stafflor hobi ietz is letschte mol in gleichn Preis wie beim BikeComp gekrieg, supr soche, wossor redet sell isch echt lei a kas.

Ben sanvit wor i zwoa mol und dr sell softloden sig mi nimmr, i hob lei oanmol a kurze diskussion mit en mechanikr kop und dr sell wor total nebn di schuach.

Fir di LRS muasi a no an lodn fendn, i glab i werrs mol beim tobike in nols probiern.

i konn do oans sogn, egal ob du a guate odo schlechte erfohrung gmocht hosch, wenn an steifn guatn lrs willsch, a wenns lei ums nochsponnen geat, gib in sanvit noamol a chance. sell isch a soch, de konn koa ondoror so guat wia sie!

Ach flowig isches ben 11or oi a gweden, lei ob noafor fohr i meistens gries oi, sem isches flüssigor,

puttega boardi, wenn bischen in 11b s'leschte mol van noafer oagfohrn?? i honnen heit gemocht u am unfong olls recht flowig, obo nor kimmp a gattr u ob sem isch er komplett zuagewochsn - olls dornen. ban gattr hots mi soffl herghob, dassi links in die dornen oigekuglt bin. i schaug aus wia's leidn krischti!!! :heul: ob'n strommoscht geats nor wiedo....fir an guatn werds wohl zi fohrn sein, fir mi wors eindeutig zu viel. ma porgo, es werd wohl va do flak oa (odo van noafer) irgndan weg gebn den i her hon.... :mad:

puttega boardi, wenn bischen in 11b s'leschte mol van noafer oagfohrn?? i honnen heit gemocht u am unfong olls recht flowig, obo nor kimmp a gattr u ob sem isch er komplett zuagewochsn - olls dornen. ban gattr hots mi soffl herghob, dassi links in die dornen oigekuglt bin. i schaug aus wia's leidn krischti!!! :heul: ob'n strommoscht geats nor wiedo....fir an guatn werds wohl zi fohrn sein, fir mi wors eindeutig zu viel. ma porgo, es werd wohl va do flak oa (odo van noafer) irgndan weg gebn den i her hon.... :mad:

Hesch wos sogen gsollt, warri mit dir mitgfohrn

jo gibs, den denn i normalrweise olm fohr, noafor a stick asphalt richtung boazn und nor in 9or gries oi, mir fohrn olm in sem.

I bin lei oanmol ben noafr weitrgfohren und sem wormor gmeinsom untrwegs, schust bin i do entn no nie weitrgofhrn, olm ausor zum 9or

Zurück