Bozen

hehe, jo iatz wor amol a übrgongszeit, hom olle awian zu tian kop de zeit, obr iatz im herbst fong olls wiedr un, die ruhe vorm sturm :D

asou asou, jo panorama isch sichr schian drin. War magari mit an MTB und dicke schlappn a gonz luschtig odr ?

Anzeige

Re: Bozen
Fert seimer in giro zu viert gfohren, die ondern 3 mit Hardtail(!), sein ollerdings sehr guate Biker gwesen..........ober gschwitzt hobn sie schun dofir :)

Dicke Schlappn sein nia folsch......und jo, i hat do schun an a MTB gedocht! Weil du wolltesch mit der oltn Graziella von deiner Mam fohren??? Obwohl, bei dir kannt man sell a hobn!!!:)

Zuletzt bearbeitet:
Jo Porzellana, kaum gea i zu die Knedl geats do schu drunter und driber!

Hoi Obstfohrer, hoi belial! Bei mir so weit olls ok (noch der Obfohrt vom Girly isch ja wieder Ruhe eingekehrt in der Bozner MTB Szene, woas jetz net ob des zun :p oder zun :heul: isch......;). I hoff bei ench a olls in Ordnung! Hobs jo wieder schlimme Sochn gmocht in der Zwischenzeit, wie man liest:)

Also de von mir vorgschlogene Runde war de:

http://connect.garmin.com/activity/278869670

Für olle Normalbiker wie mi isches a mittelschware Tour, 1.300hm (fühlen sich viel wianiger un), Trailanteil owärst 99%, olls auf S0 - S1 Niveau. Mit 1(!) (in buchstaben = aoner) Spitzkehre! Belials Lieblingsstelle :lol: (siehe http://www.mtb-news.de/forum/showpost.php?p=10940525&postcount=616 ), für Obstfohrer, belial und Konsorten isches holt a fade Kaffeefahrt............dofir is Panorama schun geil, ober sell isch holt in gonz Sidtirol der Foll. Die Tour war sogar freundinnentauglich, bzw. de warn volle willkommen, jetz wos Girly........:lol: BASTA JETZ!!!

Start in St.Ulrich, auf Asphalt und Schotter auf die Raschötzspitz. In Höhenweg über Flitzerscharte zur Brogleshittn, kurz dofor re oi aufn 5er zur Seilbahn Mittelstation. Mit der aui (€9,50 a testa, 5 fir grottn). Von der Bergstation im stetn auf und o gonz hinten eini in Tol, bis unter die Furchetta und oi auf die Regensburgerhitt. 70Hm aui zun Col Raiser, oi auf die Herzbluthitt und iber Prauleta und St.Jakob Kirchele aussi noch St.Ulrich. Start am besten um 10e.
A kloans ? isches Wetter. Kannt holt sein dass es Somstig in 12.10. besser war.........liaber sem?

De guate gitsch hottr woll gonz schien in kopf vrdrahnt dass ietz olls dopplt schreibsch ;-) EDIT hottrs schun ausdrbessort...

Um 10ne start holt i fir gonz schien spot, di tag sein bei weitem nimmr so long. Um 9ne mecht men ullrich startn (und sem hot dr maverick sein kaffe schu trunkt und seine morgenzigarett schun gracht) tat i sogn, nr kommen obn af dr seceda gmietlich bild mochn und panorama aufsaugen.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

fir den somstig konn i schun amol zuasogn. fir negschtn werds net so oanfoch....u obs wetter sem besser isch, isch a net gsogg! wenn olle flexibl genua sein, nor tat i sogn, dassmo in freitig a leschte fohrmo-fohrmonet entscheidung treffn...

wos es startn betrifft: im normalfoll war i ban boardi u tat eher af a 9 startn. OBO: ba mir fong in freitig die törggelesaison un, u sem war i holt schun brutal donkbor, wennmo magari erscht um 10 fohratn...

Törgellen hell geat gaut, nor mogsch lei di nocht durchfeiorn und mir startn um 7me in dr frie in ullrich, warrmor eh liebr nor konni mein schwarn gaul GOOOOONZ gmietlich auchnschiebn, tretn isch mit den schwarn ding eh net meglich :D

fir den somstig konn i schun amol zuasogn. fir negschtn werds net so oanfoch....u obs wetter sem besser isch, isch a net gsogg! wenn olle flexibl genua sein, nor tat i sogn, dassmo in freitig a leschte fohrmo-fohrmonet entscheidung treffn...

wos es startn betrifft: im normalfoll war i ban boardi u tat eher af a 9 startn. OBO: ba mir fong in freitig die törggelesaison un, u sem war i holt schun brutal donkbor, wennmo magari erscht um 10 fohratn...

Passt! Schreibmer ins am Freitig! Start 9.30?

Törgellen hell geat gaut, nor mogsch lei di nocht durchfeiorn und mir startn um 7me in dr frie in ullrich, warrmor eh liebr nor konni mein schwarn gaul GOOOOONZ gmietlich auchnschiebn, tretn isch mit den schwarn ding eh net meglich :D

ah jo, u nor bring i um 7e epper no die reste va do schlochtplotte u a poor siasse kropfn zum friastick.....sem wur woll nor do gaul di schiabn miassn u nimmer du ihn :D:D

wenni gonz ketzerisch war, nor tat i jo vorschlogn dassmo mitn raschötzbahnl auifohrn, anstott zu pedaliern....

ah jo, u nor bring i um 7e epper no die reste va do schlochtplotte u a poor siasse kropfn zum friastick.....sem wur woll nor do gaul di schiabn miassn u nimmer du ihn :D:D

wenni gonz ketzerisch war, nor tat i jo vorschlogn dassmo mitn raschötzbahnl auifohrn, anstott zu pedaliern....

Wie, willsch ietz olls mit dr bohn auchndüsn?

Also gegn an guatn frühstick het i nix einzuwendn :lol:

............wenni gonz ketzerisch war, nor tat i jo vorschlogn dassmo mitn raschötzbahnl auifohrn, anstott zu pedaliern....

Jo, für die Weicheier unter ins (boardi, guevara,........kurz, für olle ausser mi:lol::lol::lol:, gabets no a Variante:

Von St.Ulrich mit der Soalbohn bis Mittelstation, von sem übern Troi Paian oder so ähnlich, holt in 8er Weg, trailig ummiqueren auf die Raschötzauffohrt und sem in die ursprüngliche Route einsteigen, waren glei amol 400Hm wianiger. De Hetz kostet holt noamol € 9,50........
Sell kanntmer mochen, wenn der guevara die gonze Nocht durchspeib:D. Und sem miasset er holt ins a is Ticket zohlen, tattn jo lei im zuliebe mit der Bohn aui:p

jo fassts es es no??!! i zohl enk hegschtns a bier (a kloans) wennes mit mir amol törggelen geats u am negstn tog ibohaup no in die pedale steigs!! so schaugs aus! altro che soalbohn zohln... :lol:

I muas fir somsta osougn, dr chef hot onfongs dr woche a poor bakterien und virn ins büro gebrocht und de hobn mi ietz a unghupft, setta dreck, heint af n8 mol in medischronk raumen, hoffentlich hilfts drmitmen wenigstens kronplotz fohrn konn...

oschpele - schode dasses di dowuschn hot! nebnbei van schef ungsteckt...

i hon iatz amol es wetter gecheckt - soooo schlecht wia befürchtet schaugs gor net aus.

Olm is gleiche mitn boss, isch a net is erste mol obr sein sturor schedl lottn woll net ondrsch. Wennr kronk isch sollr drhoam bleibn und net ins büro kemmen und olle unsteckn, bin jo net dr oanzige der af oanmol stork orköltet isch und wrscheinlich a leichts fiebr hot.

Wettr jo scheint a bissl bessr za sein, regnwrscheinlichkeit isch leicht gsunkn, fa schienen wettr isches obr leidr no weit entfernt.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

Jo guat, wenn der boardi holbets ban okrotzn isch, wermer seceda verschiabn missn. Guevara, wie hoach isch die wahrscheinlichkeit, dass du am 12. decht mitkemmen kanntesch? Is wetter sollet fir sem a besser sein!

Hallo NM und GUEV... i hon ollm fleissig mietglesn und hätt an ondorn Vorschlog fir morgn: Tausend Mettor tiafor im Sarcetol untn tatt die Monte Gazza (...jo der hoast sou) Runde aff intz wortn... wia warret sell? Wenn dor Boardi soweit gsund wurret tattmorn a mietnemmen :-)

Morgen allerseits!
I hon lei oan Problem: I MUASS morgen um 18.30 gschnieglt und striegelt in Völs aukeizen. Buttega, sem wured sich der Monte Gazza vermutlich net ausgian, oder

mir war die seceda runde guat ausgongen, weil i am freita sowieso ban törggelen im eisocktol bin u am somstog um 5 a geburtstogsfeier in villonders hon (sem muass i net wirklich gschnieglt u gstrieglt sein wia do nm, obo in die voschwitztn radlsochn sollat i a net grod autauchn).

fir negschts wochnende isch ba mir olls eher unsicher.... obo wenn es sem a runde mochts, donn sogs bescheid u i wer schaugn ob i dobei sein konn.

Zurück