Bozen

ban kraxln schlogsch do jo lei die knia au, u nor dofohrschs nimmer gscheide!! u ibohaup gibs in do wond koan kaffee..... denk noamol dribo noch!!
Bis iatz hon i mir ollm nou pen Biken weah getun... leschtes Johr in Fuß in die Spoach inigfressn - fünf Zeachn blau, Huior ausigfolln und es Hondglenk ungschplittort und leschte Wochn widdor auf die gleiche Hond innigfolln... sou iatz greart genua BIKEN und KLETTORN isch oanfoch geil... ;-)))

Anzeige

Re: Bozen
Er fohrt une intz.. Somstig ischor mittn Guevara ellon und isch schian Wettor und e leichte Brise nochorn geaht dor sell Kaitn... Vielleicht fohrin morgn nochorn schick i e poor Foto zen tratzn ;-)
I wort holt no auf die Foto:D.................

guat, i bin dobei! darfmo holt in freitig net oberrautner gian!! obo in somstig war dofir a festl afn obstmorkt. sem kanntmo direkt noch do tour in do mondur hingian. sem kannsch dir in fettn noamol stehln lossn. nor brauchschn in boardi nimmer gebn!!!
Wia net Oberrautner?! Sem miassmer decht insere Lagerbesprechung oholten:bier:. Im Foll a schun mitn Bike, no kanntmer direkt startn:hüpf:

Servus alle miteinander :D

Wir wollen Mittwoch nacht zu euch durch starten.

Ich gehe mal davon aus das der Rittener 2&3 immer noch verboten sind, wie sieht es den mit der Kontrolle so aus mittlerweile?

Hat sich was in Kohlern geändert oder alles beim alten?

Kennt sich hier jemand in der Gegend um den Kaltere See aus?
Den Mendelsteig in allen Varianten kenne ich.
Habe jetzt mal auf der Karte den Prazöllsteig und den Göllersteig/Alta Via di Caldaro gefunden.
Den Prazöllsteig kann man wohl fahren, S2-3.

Wie sieht es aber mit dem Göllersteig aus?
Da finde ich nichts drüber.
Ist das ein reiner Klettersteig mit Seilen?
Hat da jemand Info drüber?

Servus alle miteinander :D

Wir wollen Mittwoch nacht zu euch durch starten.

Ich gehe mal davon aus das der Rittener 2&3 immer noch verboten sind, wie sieht es den mit der Kontrolle so aus mittlerweile?

Hat sich was in Kohlern geändert oder alles beim alten?

Kennt sich hier jemand in der Gegend um den Kaltere See aus?
Den Mendelsteig in allen Varianten kenne ich.
Habe jetzt mal auf der Karte den Prazöllsteig und den Göllersteig/Alta Via di Caldaro gefunden.
Den Prazöllsteig kann man wohl fahren, S2-3.

Wie sieht es aber mit dem Göllersteig aus?
Da finde ich nichts drüber.
Ist das ein reiner Klettersteig mit Seilen?
Hat da jemand Info drüber?

Wo is den der @Boardi05; wenn man ihn mal braucht :D ?

Meinerseits gibts dazu zwei Komments,

erstens is Kaltern nicht meine Gegend, also da kann ich beim besten Willen nicht helfen,

zweitens gibts meinerseits generell keine Tipps mehr, Gründe stehn weiter vorne im Thread.

Grüße

jungs! wos ischen mit enk los??? tiat es gor nimmer radl fohrn?? do isch jo komplett olls ingschlofn. war wiedramol zeit fir a poor feioobndrindln....

OK... nochorn geah i widdor elon auskundschoftn... :heul: Und dor OldNewMaverick? Wo steckt der? Isch der komplett untorgetaucht oddor Urlaub? Boardi hobb es in ONM pe dor zweitn Runde ellon obm zruggglossn? Hahh?

OK... nochorn geah i widdor elon auskundschoftn... :heul: Und dor OldNewMaverick? Wo steckt der? Isch der komplett untorgetaucht oddor Urlaub? Boardi hobb es in ONM pe dor zweitn Runde ellon obm zruggglossn? Hahh?

Dr sell tukkort olleweil in griechnlond ummr, miet in zwoa wochn widr do sein. In somstig hottnen dr heli hoalr aufi brocht, di trails ischr a hoalr orkemmen und i hobnen a hoalr drhoam ogliefort, also i bin et schuld :D

Na im August miet dr chef urlaub sein, nr konni a mitn auto zur orbet kemmen mitn gonzn bikezuig. Sem werrmr nr woll mol Kohlern und Rittn orpleschn in oan obnd.

und drmit dr guevara vrsteat, in somstig hobn dr newmaverick und i wos gonz bsundors gleistet :D

img_0731vfjor.jpg

Isch hintn be Sondrio, Tirano, Col d'Alzana und Tornantissima seimr gflogn. Total fudr de aktion, obr mai, muasmen mol gmocht hobn.

und jo gflogn seimr selbr logischrweis a, isch e net schwar :D

10431407_102023560170lfkju.jpg

Dr sell tukkort olleweil in griechnlond ummr, miet in zwoa wochn widr do sein. In somstig hottnen dr heli hoalr aufi brocht, di trails ischr a hoalr orkemmen und i hobnen a hoalr drhoam ogliefort, also i bin et schuld :D

Na im August miet dr chef urlaub sein, nr konni a mitn auto zur orbet kemmen mitn gonzn bikezuig. Sem werrmr nr woll mol Kohlern und Rittn orpleschn in oan obnd.

Schian wors... obor oanor hätt ruhig gekennt mietfohrn! :daumen:

Zuletzt bearbeitet:
Zurück