oha, pärig! ...obo eppas fir pussies, odo?? na, na, i bin lei neidig! des tat mir a gfolln!!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wenn er in meinem Vorgarten fährt
Sieht momentan nach der Woche ab dem 21. aus - ginge sich was aus?
muahahaha, ja da hast du nen geilen Vorgarten, war mal wandern oben, sooo steil ....! hmm, ab 21. eher schwer , bin wahrscheinlich vom 23. bis 27. juli Aosta.
...jo muasch awia, olm ausi in die welt wenn mon konn, suscht possiert nicht !Jo ostia du bisch a olm untrwegs!!
Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2
...jo muasch awia, olm ausi in die welt wenn mon konn, suscht possiert nicht !![]()
hehe, woll genua hetmr schun be ins, obr Aosta isch a dor hommr ! ....
Empfehlung Aosta @all: Bikepark Pila, den muasmon gseechn hom.
joo livigno mecheti huir a no amol aufi, schaugn wia der park iatz isch, wor lei oanmol vor 6 johr obn
jungs, i fohr heit afnocht a feioobndrindl! mit bahnl jenesien und nor in klassiker, aui afn soltn, oa ibon noafer und 9er noch gries. hot jemand lust mitzikemmen?? i nimms bahnl um 6e.
konnsch net mitn bahnl auifohrn??aspele haschmr gmeg frior sogn, so drorganisier i mi ietz et wegnen auto zan zrug aufi fohrn.
konnsch net mitn bahnl auifohrn??
Bisch gestorn donn no aufrgfohrn?
I hob gestorn mai kloane runde gmocht, bin a kurz afn soltn aufi, olls untr strömenden regen, obr koan tau wo der herkemmen isch, weil obr mir wor dr himml olm blau und es hot di sunn gschienen....
jo, klor binni aui! a unto regn. wor obo super, weil suscht wars eh lei zu hoass gewedn. obn af do wiese nochn gatter wors nor eigentlich schun truckn u oa u oa a. wor perfekt. niamand afn weg. negsts mol sog i dirs fria.
muahahaha, ja da hast du nen geilen Vorgarten, war mal wandern oben, sooo steil ....! hmm, ab 21. eher schwer , bin wahrscheinlich vom 23. bis 27. juli Aosta.
@valerioscarso @Boardi05 was ist mit Gunnar, Martin & Co?Vielleicht gehts sich mitteinand aus?? ... Greets