Bozen

und drmit dr guevara vrsteat, in somstig hobn dr newmaverick und i wos gonz bsundors gleistet :D

img_0731vfjor.jpg

oha, pärig! ...obo eppas fir pussies, odo?? na, na, i bin lei neidig! des tat mir a gfolln!!

Anzeige

Re: Bozen
:bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier:
Wenn er in meinem Vorgarten fährt ;)

Sieht momentan nach der Woche ab dem 21. aus - ginge sich was aus?

jungs, i fohr heit afnocht a feioobndrindl! mit bahnl jenesien und nor in klassiker, aui afn soltn, oa ibon noafer und 9er noch gries. hot jemand lust mitzikemmen?? i nimms bahnl um 6e.

Bisch gestorn donn no aufrgfohrn?

I hob gestorn mai kloane runde gmocht, bin a kurz afn soltn aufi, olls untr strömenden regen, obr koan tau wo der herkemmen isch, weil obr mir wor dr himml olm blau und es hot di sunn gschienen....

Bisch gestorn donn no aufrgfohrn?

I hob gestorn mai kloane runde gmocht, bin a kurz afn soltn aufi, olls untr strömenden regen, obr koan tau wo der herkemmen isch, weil obr mir wor dr himml olm blau und es hot di sunn gschienen....

jo, klor binni aui! a unto regn. wor obo super, weil suscht wars eh lei zu hoass gewedn. obn af do wiese nochn gatter wors nor eigentlich schun truckn u oa u oa a. wor perfekt. niamand afn weg. negsts mol sog i dirs fria.

jo, klor binni aui! a unto regn. wor obo super, weil suscht wars eh lei zu hoass gewedn. obn af do wiese nochn gatter wors nor eigentlich schun truckn u oa u oa a. wor perfekt. niamand afn weg. negsts mol sog i dirs fria.

Supa soch, jo nr werrmr ins eh lei um a poor minutn net gsechn hobn, weil i wor so gegn 20 noch 6se ban edlweiss, obr im wold drinnen ordentlich oibleschn :D :D

Jo nekste Woch wenn mogsch (sem miet nr a widr dr newmaverick im stoot sein), muaschmrs lei an tog vorher sogn, nr schaugi dassi a auto in dr stodt do hob, drmit i af n8 widr hoamkim.

muahahaha, ja da hast du nen geilen Vorgarten, war mal wandern oben, sooo steil ....! hmm, ab 21. eher schwer , bin wahrscheinlich vom 23. bis 27. juli Aosta.

Vielleicht gehts sich mitteinand aus?? ... Greets
@valerioscarso @Boardi05 was ist mit Gunnar, Martin & Co?

Was geht denn jetzt nächstes Wochenende? Samstag und Sonntag bin ich mit Kumpel vor Ort!

Was geht? Vigljoch, Oswaldscharte, 3er von Meran 2000, Mauslochalm? Jaufen? Mölten? 9er? Göllersteig? Mein Kumpel ist nicht so der Höhenmeterfresser.

Zuletzt bearbeitet:
Vigiljoch ist eigentlich recht angenehm, du kannst ab Lana auch mit der Vigiljochbahn bis hoch zum Vigilius fahren und dir da die Höhenmeter sparen. Dann weiter über die Naturnser Alm, runter ins Vinschgau und dann über Algund und Meran zurück nach Lana ist ganz nett. Bei Bedarf hab ich hier irgendwo noch einen GPS-Track davon rumfliegen. ;)

Dank Dir Xavi! Ich wollte eigentlich ;) fragen, wer der werten Locals am Wochenende Bock zu Touren hat.

Nicht dafür. ;) Läge dein Wochenende irgendwo in der Zeit vom 23. bis 31. August, hätte ich ja gesagt, sonst lohnt sich für einen Tag die Anreise aus Norddeutschland nicht. :/

Ich fahre für zwei Tage! Heht leider nicht anders - aber ich muss mal wieder richtige Berge haben!

So, der OldNewMaverick isch wieder do!!! Wor zwoa Wochn Trainingsloger. Hon trainiert wia Sau! Insgesomt fost 600Hm. Bin so stork wia nia! Ob Mittwoch fir jeden Schei$$ zu hobn.......es Wappler, es........:lol:

Zurück