Gmiatliche Partie

Grias Eich
I bin Bikerin am Miaminger Plateau und suach leit fürs gmiatliche bergkraxeln. Nit die wahnsinnigen, bei denen es unter 5h nit zählt ;). Nett war nähe IBK oder glei bei mir obn. Also vielleicht geht ja was in der nächsten Zeit!

lg Stanze

Grias Eich
I bin Bikerin am Miaminger Plateau und suach leit fürs gmiatliche bergkraxeln. Nit die wahnsinnigen, bei denen es unter 5h nit zählt ;). Nett war nähe IBK oder glei bei mir obn. Also vielleicht geht ja was in der nächsten Zeit!

lg Stanze

I würd heuer gern von IBK aus übers Marienbergjoch, Ehrwalderalm, Gaistal und bei eventueller Übernachtung am 2.Tag das Karwendel durchqueren.
Hab des letztes Jahr von IBK bis IBK (165km) mit meinem Bikekollegen gmacht. Sein über Mösern - Scharnitz - Karwendelhaus - Hochalmsattel - Plumsjoch - Achensee gfahren.
Da wars für mi a no a Wahnsinn, aber glaub mir man gewöhnt sich an des lange sitzen, hab ma des a nit vorstellen können.
Aber Stanze es zählt für mich auch unter 5h.
Hab heuer noch gar keine 5h-Tour gemacht.
Bin Ende März nur langweilig auf Asphalt auf den Holzleitensattel nach Imst gefahren und hab mich in die Gegend des Mieminger Plateaus gleich verliebt.

ja des Marienbergjoch bin i des Jahr scho 3x anganga, aber immer no schneedecke und auf radl tragn und durch den schnee latschen steh i net besonders. :D nana so ab und zu a längere tour isch ja koa Problem. Aber wann i mir so anschaug, was du so fahrscht in der Woch, dann hascht mit mir koa freid. i gfrei mi wann i so ca. 3x die Woch dazua kimm und dann max. 2h. Mehr gaht nit (2 Schreihälse und a drittes großes Kind:cool: ). Aber am 12. Juli mechat i de Salzkammerguttrophy mitfahrn...da muß i eh no gscheit einitreten :rolleyes: . Was macht ma ned alles fürs ego ;) .

lg Stanze

Zurück