Ich hab' da was entdeckt, sucht das nicht noch wer...?

Hi,ich hätte dieses Sunn Mountainbike bei mir .
Zustand = Schulnote 2
Was wärst du denn Bereit dafür auszugeben ?

Komplette Shimano STX Ausstattung .
3 x 7 Gang
Nur die Cantilever Bremsen sind Original silberfarbene Sunn Cantilever Bremsen .
Kannst mich ja gerne telefonisch kontaktieren unter der Nummer 0177-5762922
Oder du gibst mir deine Nummer und ich meld mich bei dir .

BITTE ZU MIR!!!!!!

NEHME ich

mh ja... witzigerweise gibt's die schönen Räder meist in der Steiermark... da komm' auch ich nicht alle Tage vorbei

Hi!
Naja, dafür werden oft die besten Anbauteile in Wien verramscht, aber die meisten versenden ja nicht mal österreichweit… :mad:
So isses halt, wir Steirer sind zu faul nach Wien zu fahren und die Wiener sind zu faul zur Post zu gehen… :D

Lg

Do kum i glei ummi un kaauf des ols weg, furt is´

Des is jo des wos mi a so aaufregt, des is wie mit dänne Piefkes, immer nur Schoachern un nix onders kenne ols wie um die Ecken.

Oder immä nuar des Ibaj do im Inter(.)neet, göj,

net besser ols wie bei dä Oamis..ignorants Gsindel wos sä sein do. :lol:

:lol::daumen:

Na Habidere, so redn ba uns nur die Mostschedln und die Bayern, owa nix fia unguat, mia san jo ois aunständige Leit, san jo kane Indiana. Kaunst scho auntaunzn ausm Piefkelaund, nimmst a weng a Maut mit, zoist a Runde Mischala und an bis zwa Slibo und daun kaunst de oide Kraxn einpockn, oba ans sog i da scho Kollege, hoamfoarn kaunst daun nimma, weil die Kapplständer stengan an jeda Eckn, do zupfns da daun dein Schein und daun kaunst dein Goan glei ausprobiern!

;):D

Zuletzt bearbeitet:
translate.google.de stößt hier an seine Grenzen...

Hier die englische Version:

Well Habidere, so why can not ba redn Most Schedln and the Bavarians, owa fia unguat nothing, mia san jo ois aunständige guidance, san jo kane Indiana. Kaunst scho auntaunzn ausm Piefkelaund, take a weng a toll with, zoist a round Mischala and to zwa Slibo and down-kaunst de oide Kraxn einpockn, oba to the so called i da scho colleague hoamfoarn kaunst daun nimma because Kappl stand stengan to Jeda Eckn , do zupfns as down-down-your appearance and your kaunst ausprobiern Goan same!

:D

P.S.: Das war - ganz ehrlich - mein erster OT Beitrag

Zuletzt bearbeitet:
Die X517-Laufräder sind leider nur zur Abholung in Duisburg. Die Verkäuferin hat kein Auto und traut sich auch nicht zu, das ganze gut zu verpacken.:heul:Wenn jemand in Duisburg wohnt, sich ein Trinkgeld verdienen und mir helfen möchte...:)

mh, ein Kollege von mir könnte den LRS abholen. Aber wie bekomme ich den her, ohne dass er beim Versand/Transport geschrottet wird? (Mit Verpacken hat er's nicht so...)

Zurück