Bozen

aha, sem vorn noafer richtung glaning ummi. olls klor! jo, s'negschte mol mar i mi ba dir. jednfolls isch der 11b fir mi amol zi streichn - i schwör i war va de dornen vellig nimma aua kemm! sein tats woll a fuassweg zin noafer, obo dosell isch bis 31.08. zua u nor werd sich koando gschert hom des zuig zi schneidn....

Anzeige

Re: Bozen
i tat morgn noch do orbeit rittn aui fohrn, inni lobis u pemmern u donoch ibon nesslbrunn odo 2a zrugg. konn jemand sogn wias mit verbote ausschaug?

Hallo Guevara (P)... am Rittn isch leidor olls wos net e gewisse breite hot offiziell verboten... Nesselbrunn isch a dorbei (sogor mit Schild)... sollesch in dechtorsch fohrn nochorn tuasch vorher Reifen wechseln, damit es dir net gleich gehat wie beim Sauschlosstrail... odor holt die wianigen blockigen Stelln longsom ibborfohrn... Wia gehts ollm... die Einlodung zor Spitzkehren-Symphonie steht ollm nou... vielleicht näggschte Woch... bin krott Geschtorn gfohrn... ollm wiedor... Zeit ellon mit Autounterstützung zen Poss, zwoa Stund, BZ - Trail - BZ LG Markus

Was muss ich da lesen, am Ritten ist jetzt alles verboten?

Der 2er auch jetzt?
Jenesien darf aber noch gefahren werden?
Gibt es schon Strafen am Ritten, wie sind die Kontrollen unter der Woche?

Der 2er is schon seit jahren verboten, und ein generelles bikeverbot (alles was schmäler is als das bike) gilt auch schon seit dem jahre 2000. Damals gabs mords proteste, hat aber nix gebracht.

Strafen auf den 2er gibts, kollegen hat es schon öfters erwischt, 37€ sind fällig. Kontrolliert wird nach zufall, unter der woche und auch am we.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

Also bei 3er wusste ich es, da steht ja auch oben das Schild.
Der 2er war doch immer erst im unteren Bereich verboten.
Aber der ist jetzt auch komplett zu richtig?

Gibt's den noch gute Alternativen vom Ritten runter ins Bozener Tal?
Ich sehe immer wenn ich mit der Bahn hochfahren eine Trail laufen.
Das ist aber vermute ich mal der 6er.

Das verbotsschild vom 2er steht nicht weit weg von dem 3er Schild, danach kommen noch 2 andre...

Die Schilder werden aber von den Bikern die da öfters fahren gerne mal runtergeschraubt...

Da an sich im Gemeindegebiet Ritten alles verboten ist, was nicht gleich breit is wie das Bike lang, kann man da generell eigentlich nix fahren.

so, iatz binni in 3er woll gfohrn! schild honni koans gsegn - werd jemand oagschrauft hom. die roafn sein a intakt gebliebn :daumen: obo es sein jo iatz a ondee drau :D jednfolls binni zerscht pemmern "innigewurzlt", nor zrugg oberbozn u va sem zerscht afn 14er in richtung himmlfohrt u nor afn 3er. dosell isch obo gonz schian ausgfohrn - der scheint mir ziemlich befohrn zu sein. oi u oi sein radlspurn. geiler steig jednfolls, a wenns mi oft genua ordntlich hergewürg hot :lol:
spitzkehrnsymphonie - jederzeit! i wer zwor oiwurschtln, weil i es vosetzn ollm no net kenn, obo magari lern is sem. sog oanfoch bescheid wenne fohrn tasch...

Ietz muasi lei joamol schaugn wo dr 3or isch, obr noch himmlfohrt isch eigentlich boldamol is erste schild und wo sich dr 2or und 3or toaln isch is nekste. Muas ietz lei schaugn ob dr 3or dr weg isch den i moan. Das der weg ausgfohrn isch konn guat sein, do fohrn an haufn leit, isch jo typisch dass mir vrbote net oll zu ernst nemmen.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

do 3a isch do nesslbrunnsteig. mog sein dass ba do ozweigung 2a-3a eppas steat, obo i hon nix gsegn. u i war sem a no stian gebliebn, weil i mir amol kurz iboleg hon in 2a zi fohrn. himmlfohrt bin i net durchgfohrn, sondon dumidum.

is schild steat genau be dr obzweigung, wo di 3 von dr 2 weggeat, a poor 100m noch der kreizung steat nor a bei dr 2 a vorbotsschild. Sem wo di 2 nor in di promenade innikimp steat noamol a schild.

Hallo Guevara... päriger Steig... i wor es leschte mol a dorstaunt wie dor Steig sich geändert hott... als i es vorleschte mol ouigfohrn bin hobm sich zwoa Crossfohrer auf dem Steig ausgetobt... i glab das dei Fraktion a a bissl Schuld isch fir denn Zuastond... Neggschtn Mittig geats auf i werr die noemol unmailen ;-) Vielleicht isch Boardi und NewMav a dorbei?

Trari trara, NM ist wieder da..........

Morgen Jungs, sorry dass i mi erst so spat wieder meld! Family hat mi zu Pflichturlaub mit WE Bikeverbot:heul: verdonnert. Aber nur am WE, unter der Woch derf ich;)

Wenn ich´s richtig kapiert hon, steat heit der 538 am Programm. No a Platzl frei? (sollet um 1/2 9e wieder in Bz sein, geat sich des ungefähr aus?)

@guevara: da bisch grod a wia gfohren, de letzte Zeit:daumen:, hoffentlich kemmen mir dir iberhaup no nochi:p

jungs! geat sich ba mir heit leider net aus :heul: obo firs negschte mol: es fohrt mit do bohn aui, odo?
mah, jo, logisch es karbon mochts! :D obo mit die roafn honni bis iatz schun a a gfrett ghob: die hans dampf hom am ende net draugepasst, weil se ban hinterradl am rohmen gstraft hom. nor bin i zun camin gongen u der hot mo geax sturdy draughaut. de bin i iatz 1x gfohrn...

Ostia sell isch mol gor net guat, vrstea echt net wieso die meisten Herstellr sofflt wienig plotz lossen, sein olleweil mehr.

Folls dr geax net recht will, nr montier in Continental MountainKing II Protection, vorne in 2,4" und hinten in 2,2", dr sell passt sichr eini, sein a TOP roafn, lei holt a bissl tuior.

Ostia sell isch mol gor net guat, vrstea echt net wieso die meisten Herstellr sofflt wienig plotz lossen, sein olleweil mehr.

Folls dr geax net recht will, nr montier in Continental MountainKing II Protection, vorne in 2,4" und hinten in 2,2", dr sell passt sichr eini, sein a TOP roafn, lei holt a bissl tuior.

donschian firn tipp! :daumen: iatz fohr i amol die geax o u nor schauma weiter... worum se ollgemein so wianig plotz lossn woass i net. ba meinign tat i amol tippn, dass die karbon strebn a stabilisierung brauchn. die stabilisierung weiter obn montiern tat nix brengen, weil sem konnschse frisch weglossn. nor werdnse se holt so weit untn wia meglich montiert hom u dofir in kaf nemmen, dasse greassare roafn nimma draukriagsch. nebnbei gian die strebn grode zomm u deswegn isch a af seitn ziemlich wianig plotz. infatti honni genau ban ibogong van stabilisierungselement af die strebn die krotzer....

Zen glick bisch glei mol draufkemmen, nr isch sichr net oll zu viel passiert. In mein Nerve gien di 2,4" fe dr schwalbe a sauknopp innen, ben Strive isch hinten a 2,4" Maxxis drauf und dr sell hot guat luft, obr ollgemein baun olle hersteller schmelor als Schwalbe, di sem sein di breatesten und genau so broat wie ongebn, di ondorn sein olle schmelor als ongebn. Kannt also guat sein dass be dir hinten sogor a 2,4 Continental plotz hot, weil dr sell soll ollgemein so broat sein wie e 2,2 fe schwalbe.
Mein Maxxis wossi vorne obn hob, isch a 2,5 und dr sell isch gleich broat wie dr hansdampf 2,35...

Zurück