Bozen

Anzeige

Re: Bozen
au, au, iatz kriag is woll zrugg....
....Auge um Auge, Korb um Korb:D

Na, na, koan Ongst, wenns um Girlies geat hon i olm Verständnis;).........

Den Somstig konn i leider et, meine Letze hot Geburtstog und sem mochmer ollm a 2 Tagestour in die Berge.

Ober inser Programm war folgendes (zwecks besserer Koordinierung deiner zwischenmenschlichen Bedü.....äh, Beziehungen):

28.09. Biketestival Brixen
05.10. Kronplotz (nocher tuat der Bikepark zua)
12.10. Secedatrails (nocher tuat die Seilbahn zua), unbedingt zu empfehln!!!

Na, na, koan Ongst, wenns um Girlies geat hon i olm Verständnis;).........

28.09. Biketestival Brixen

irgendwia wundot mi des ibohaup net, dass DU voständnis hosch, wenns um kotzn geat....:daumen:

biketestival - wenns mir ausgeat, nor kammat i gearn. zumindest um amol ondre bikes zu testn u zu schuagn obs wirklich an mein ross lieg, dass i net schun long a profi ibn (so wia i vomut...)

kronplotz - isch vielleicht net gonz mei krognweite

secdeda - war i dobei.....in do hoffnung, dass bis sem net schun die skisaison ungfongen hot

Skisaison fong in 26 Oktobr on, bis zem wert gfohrn, a wenns an holbn metr schneib!

Kronplotz wert ehor deinr leichtbaumaschin net liegn, schust isch des do daus volle easy, isch letschte mol wor i mit mein Strive, zwoa kollegn mit an 150or AllMountain und dr dritte kolleg mit an 120or Crosscoutry bike, hobn olle a mords hets kop, worn obr olls alubikes.

Geile Radständer habt ihr in der Gegend!

large_IMG_20130919_140936.jpg

Danke Euch nochmal für die Tipps und gemeinsamen Touren! Und dem Belial und Obstfahrer fürs zugucken bei "wie man Trails eigentlich fährt".

@jammerlappen :D ... auch meinerseits vielen Dank für die Blumen! ...und euern Grinsen wenn die Wege toll waren... wir könnten eine ElMa-Grins-Skala für die Wegbewertungen einführen !!!

Wobei dann immer noch die Frage bliebe, was es bei Euch bedeutet, wenn wir einen Trail mit Grinsezehn bewertet haben... ;)

Hallo Jammerlappem, Hier treibste dich rum ;-)

Bin vom 03.10. bis 13.10. in Kaltern, suche noch ein paar Locals die mir ein paar coole Trails Zeigen.

Kenne einige in Bozen und einen in Kaltern "Der verbotene Trail"

Die DH Strecke vom Kohlern bin ich noch nicht gefahren.

Lohnt es sich mein Bike "SX Trail 180mm" mitzunehmen? Fahre dort sonst ein Pitch 150/160mm.

Bin nicht der schnellste uphiller, mag es eher runter ;-)

Hätte lust den Monte Roen zu fahren.

Bis bald im und beim Forst.

Zuletzt bearbeitet:

Hallo Leute!

Frage an die üblichen Verdächtigen:

Hob es Lust und Zeit am Somstig eppes zu unternemmen? In Angebot standen die Secedatrails. @Boardi05, @mumelter, @guevara ? Oder sell liaber am nächstn Somstig? Nocher gangetn mir (boardi05 & i) zun Saisonabschluss Kronplotz, Bremsbeläg aubrauchen:D

Hallo Leute!

Frage an die üblichen Verdächtigen:

Hob es Lust und Zeit am Somstig eppes zu unternemmen? In Angebot standen die Secedatrails. @Boardi05, @mumelter, @guevara ? Oder sell liaber am nächstn Somstig? Nocher gangetn mir (boardi05 & i) zun Saisonabschluss Kronplotz, Bremsbeläg aubrauchen:D

den somstig seceda trails war i dobei! :daumen: u a kolleg va mir kammp in foll a no mit.... wia schaugat es timing aus?

Ne des isch lei a soalbohn. Im sentres isch di tour als unter den geislern drinnen, tretn bis mittlstation fe dr bohn und drnoch in rest mit dr bohn aufi.

I hoff net dass do oane fohrt 28€ kostet, sell isch ibrtriebn viel.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

Ne des isch lei a soalbohn. Im sentres isch di tour als unter den geislern drinnen, tretn bis mittlstation fe dr bohn und drnoch in rest mit dr bohn aufi.

I hoff net dass do oane fohrt 28€ kostet, sell isch ibrtriebn viel.

dh mir mochatn die runde genau wia in sentres? tretn bis raschötz, weiter zur kapelle, zrugg mittlstation seceda, mit der bohn aui bergstation, panaschorte u donoch ibo regensburgerhitte oa? kling guat! i bin vor a poor wochn mit der seceda bohn gfohrn: zu dritt homo 45 € gezohlt (lei aui). die 28 € somt radl fir 1 person warn af sem aui net unrealistisch. u jungs: mir sein in gredn - sem muasch jo froa sein, wennse net firs schnaufn eppas volongen! :lol:

Obfohrt mochmr moani a ondre.

Grödn hin odr her, di bohn ob holbstation aufi person und bike ter et mehr als 15€ kostn, sell isch schun viel.

Kronplotz kriegi fir 23€ a togeskorte und hob an schienen trail or und sell isch a so a schickimickigegend.

jungs, mit spekulationen kemmer net weiter. i hon iatz oanfoch amol ungeruafn: va do mittlstation bis gonz aui zohl man zommp radl 14,50 €.

Na also, oanr der hondlt dr guevara, isch jo no holbwegs im rohmen. I hoff lei dassi bis in somsta widr fit bin und di wettrprognosn bessr werdn, weil do innenfohrn wemmen nix fen panorama hot bring a net viel.
Sem fohri entwedr kronplotz odr i tschindr 3-4 mol fa jenesien or, sein jo gnuag weg so dassmen nie in gleichn fohrt :-)

Jo Porzellana, kaum gea i zu die Knedl geats do schu drunter und driber!

Hoi Obstfohrer, hoi belial! Bei mir so weit olls ok (noch der Obfohrt vom Girly isch ja wieder Ruhe eingekehrt in der Bozner MTB Szene, woas jetz net ob des zun :p oder zun :heul: isch......;). I hoff bei ench a olls in Ordnung! Hobs jo wieder schlimme Sochn gmocht in der Zwischenzeit, wie man liest:)

Also de von mir vorgschlogene Runde war de:

http://connect.garmin.com/activity/278869670

Für olle Normalbiker wie mi isches a mittelschware Tour, 1.300hm (fühlen sich viel wianiger un), Trailanteil owärst 99%, olls auf S0 - S1 Niveau. Mit 1(!) (in buchstaben = aoner) Spitzkehre! Belials Lieblingsstelle :lol: (siehe http://www.mtb-news.de/forum/showpost.php?p=10940525&postcount=616 ), für Obstfohrer, belial und Konsorten isches holt a fade Kaffeefahrt............dofir is Panorama schun geil, ober sell isch holt in gonz Sidtirol der Foll. Die Tour war sogar freundinnentauglich, bzw. de warn volle willkommen, jetz wos Girly........:lol: BASTA JETZ!!!

Start in St.Ulrich, auf Asphalt und Schotter auf die Raschötzspitz. In Höhenweg über Flitzerscharte zur Brogleshittn, kurz dofor re oi aufn 5er zur Seilbahn Mittelstation. Mit der aui (€9,50 a testa, 5 fir grottn). Von der Bergstation im stetn auf und o gonz hinten eini in Tol, bis unter die Furchetta und oi auf die Regensburgerhitt. 70Hm aui zun Col Raiser, oi auf die Gamsbluthitt und iber Prauleta und St.Jakob Kirchele aussi noch St.Ulrich. Start am besten um 10e.
A kloans ? isches Wetter. Kannt holt sein dass es Somstig in 12.10. besser war.........liaber sem?

Zuletzt bearbeitet:
Zurück