Bozen

nekstes we vllt. wenns holbwegst tuat mitn wettr nr kannt man jo st. martin probiern, konn obr nix vorsprechn.

Sorry, obr i muas holt a meine nuin ski a bissl nutzn, sein a bissl za tuior gwedn umse lei 5-10mol pro wintr zu nemmen und an freerideskitest konn i a net na sogn.

Anzeige

Re: Bozen
Na, na, moch dir jetz koan Stress! Hosch eh recht den geilen Winter mit dem gonzn Schnea richtig auszukostn;). Wer woass wenn mir wieder amol soflt Schnea griagn.....

Kann man eigentlich mit der Bozen Card die Kohlern Bahn auch mitm Rad unbeschränkt gratis nutzen oder ist das auf 1x pro tag oder so ähnlich begrenzt?

so, jungs, am somstig isch sich no a tolle tour ausgongen. va kastlbell aui st. martin u donn ibo 6er/7er oar ins tol. obn wors zwor a bissl kolt, u schnea isch a no ummagelegn. obo do trail wor truckn. bin no nia gewesn - isch obo a geniale tour. es auitretn ibon asfalt isch holt a bissl streng, obo mit an ordentlichn schnitzl isch sell bold vogessn.

Hey Leute,
ich bin voraussichtlich von 02.04.-05.04. in Bozen und da dachte ich mir, packst das Rad ein, zumal der Winter ja nicht so streng war. Allerdings bin ich mir mittlerweile nicht mehr so sicher ob das wirklich Sinn macht. Würde mit 150mm unterwegs sein.
Daher ein paar Fragen: Wie sieht's aus mit Wetter/Schnee, etc.? Ich muss nicht im Schneegestöber unterwegs sein mit dem Rad in Südtirol. Habt ihr ggf. Empfehlungen, was (trotzdem) fahrbar ist? Bin mobil also alles zwischen Bozen/Meran/... ist im Prinzip möglich.
Falls jemand in der Woche Zeit hat wär' ich natürlich auch nicht abgeneigt ;)

Danke schonmal!

so, jungs, am somstig isch sich no a tolle tour ausgongen. va kastlbell aui st. martin u donn ibo 6er/7er oar ins tol. obn wors zwor a bissl kolt, u schnea isch a no ummagelegn. obo do trail wor truckn. bin no nia gewesn - isch obo a geniale tour. es auitretn ibon asfalt isch holt a bissl streng, obo mit an ordentlichn schnitzl isch sell bold vogessn.

Sell isch schun a geniale gegend. Bisch orwerts net oan fa de Trails gfohrn de ausgschildort sein? Tschilli, montesole etc.

stimp, de sein echt genial de trails.

i frei mi a schun afn erstn ausflug sem auchn, wer mir obr no a bissl zeit lossn, ietz wos widr gschniebn hot wortn di ski gonz gsponnt afs nekste we

jo, ormai isch wiedo skisaison. obo als erster ausflug wors ziemlich guat. hot mo a poor inputs fir kloane tunings gebn. u i muass unbeding eppas mitn sottl tian, weil mir schloft ollm s'linke goggele ein... :lol:

jo, ormai isch wiedo skisaison. obo als erster ausflug wors ziemlich guat. hot mo a poor inputs fir kloane tunings gebn. u i muass unbeding eppas mitn sottl tian, weil mir schloft ollm s'linke goggele ein... :lol:

sottl kansch ben Tobike in Nols vorbeischaugn, volle a taktr loden, dr sell vormesstor in popo und gib dr drnoch in richtign selleitalia sottl.

vorn a 200or scheibn und hintn a 180or odr 160or, tat af shimano xt umbaun, sem hosch nr gnuag power, mogsch lei in NewMaverick forgn, dr sell isch ietz a af shimano untrwegs. Wenn ben tobike bisch mogschnen lei frogn, i hob gsechn di bremsonloge isch net recht viel tuiror als be ondre onlineshops. Mogsch ihm lei sogn dass i di auchngschickt hob, Daniel, der mitn Strive der is Mavichintrradl gekillt hot, nr miet or e bscheid wissn. Wor eh erst vor nor woch widr be ihm obn.

Jo in kolleg hottr in popo vormessn und nor in richtign sottl montiert, seit sem drfohrt ers ohne probleme.

achja, so schaute es gestern in der früh in jenesien aus

20140323_1109084vjqf.jpg

heute wieder sonnenschein

hm das bestätigt ein bisschen meine Befürchtungen. Soll das so bleiben? :( gibts in niedrigeren Lagen auch spassiges/empfehlenswertes fürs rad?

Des bissl was es gestern gmacht hat ist schon wieder weg. Das wetter im april macht was es will, da kann alles passieren. Unterhalb von 1000m is zuzeit auf sonnenseite alles schneefrei, aber matschig.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

Jo stimp, isch a geile Gegnd! Tat i a gern wieder amol fohrn, obr z.Z. isch der Boardi net von die Schi oerzugrisgn...........:-(

Jo stimp, isch a geile Gegnd! Tat i a gern wieder amol fohrn, obr z.Z. isch der Boardi net von die Schi oerzugrisgn...........:-(

i wor sogor am somstig skifohrn bei 0 sicht, und mit 0 moani 0, teilweise hobi nettemol di skispitzn gsechn, zan glick kennt man di skipistn auswendig und es wor a koane sau auf di pisten, nr hotmen fohrn kennt wie di letschte wildsau :D :D

Du megsch lei a onfongen skizafohrn, tat dr lei guat ;)

Und jo mir zwoa fohrn no fria gnuag sunnenberg durch die gegend und jo a mit aufitreten

hm das bestätigt ein bisschen meine Befürchtungen. Soll das so bleiben? :( gibts in niedrigeren Lagen auch spassiges/empfehlenswertes fürs rad?
150mm hört sich nach Enduro an.......Bike logisch mitnehmen! Bis 1.200 Seehöhe ist eigentlich alles trocken, höchstens ganz oben in Kohlern, aber auch nur im Schatten, könnte noch etwas liegen. Die restlichen Trails gehn schon sehr gut!

drzehl du mol in guevara wie du mit di XT zarecht kimsch
@guevara: XT?Sofort kaufen!!! Schaug meine Schei$$ Avid hot olm Luft gezogen, Bremsbeläge gschliffen, gequitscht, Beläge en masse augebraucht. Seit i die XT hon, sein des olls Fremdwörter für mi, hon seit dem der Boardi sie mir montiert hot nimmer zuischaugn miassn. Und i war oaner der viel zuischaug :-)..........Die gesinterten Beläge hommer no dozua 40.000Tm gheb. Kurz: Die beste Investition seit es Scheibenbremsen gib!

Zurück