wia schpat fohretsn es ?
Mir treffn intz um HolbeZehne pe dor Eisenbrugg untor Schloss Sigmundskron (Radlweg Eppan zua)... LG
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wia schpat fohretsn es ?
Kommt ein bisschen drauf an, was du fahren möchtest!
Von Bozen aus und/oder unter Zuhilfenahme der verschiedenen Seilbahnen lassen sich sehr schöne Biketouren unternehmen, z.B. zum Rittner Horn oder nach Langfenn oder Möltner Kaser (Jenesien). Alles auf Forststrassen zu erreichen. Abwärts leicht über die Anfahrtswege oder anspruchsvoll über Trails. Die sind allerdings für Hardtails etwas zu anspruchsvoll, alles so auf S1/S2 Niveau. Dafür sinds halt richtige Mountainbiketouren im engsten Sinne des Wortes, mit zahlreichen Schutzhütten unterwegs.
Latsch und Vinschgau würde ich eher als Freeride-Revier einstufen. Auch voll lässige Gegend, klar! Aber du fährst halt viel auf in den Wald geshapten Trails runter. Die wären z.B. für meine Frau mit ihrem Hardtail viel zu anspruchsvoll. Ein klein wenig Bikeparkfeeling ohne Aufstiegsanlagen. Ausser einer Seilbahn die entweder nur zu bestimmten Zeiten oder mit Guide Bikes transportiert. Wer gerne Tiefenmeter auf teils flowigen, teils technischen Trails sammelt ist dort gut aufgehoben.
Das Naturerlebnis dürfte um Bozen herum intensiver sein. Shoppen und abends Ausgehen sowieso. Da ist im Vinschgau tote Hose.
Könntest dich eventuell auch in Bozen stationieren und nen Tagesausflug zum Biken nach Latsch machen. Ist nicht soweit, ca. 45 Autominuten.
Obr dr HolyHansen isch schun fa obn bis untn durchgschapet odr? Weil dr montesole hot lei a bissl wos künstliches, dr rest isch oanfoch lei durch dr massenbenutzung so gwordn, denk i mr holt.
Bozen wert ebn a oft folsch eingstuft wegn kohlern und sem isch oanfoch za sogn, kohlern isch a geduldetor weg, rittn isch olls vorbotn und jenesien muasmen erstr mol a guats stindn tretn bismen zan einstig fa an trail kimp. Af guat deitsch, is gebiet um bozn isch a bissl ibrbewertet. Ok mir hobn tolle trails, obr mehr als 4-5 obfohrtn pro tog sein net drinnen.
(...) Glab des isch taktik va die bikeschulen / Tourismus es werden gonz bestimmte trails gepusht um lei zu kanalisieren. Im Vinschgau funktioniert.
Isch pärig gwesen! Isch so pärig gwesen, dass in gestern noamol gmocht hon, za Fuass, mit Family. Ganz unten hon i zwoa Biker getroffn de in a oer sein. Und hommer gsog, zwoa Hittn weiter geat a a geils Steigele oi. Moan den epper in G-steig? Sollet die ersten 10 min. za Schiabn sein und nocher Flow pur, mit veroanzelte Spitzkehrn. Du kennschn jo, gell? Der war holt nocher fällig......Pe dor Holbweghittn gibbs a eppes guates zen Essn und zor Nochschpeis en schianen Trail pis Tientelo ;-)
Genau... des isch dor G-Steig... isch als neggschtor drun ze rewiwln... bin dorbei... und nix schiabm... olls ze fohrn aussor wo men auwert schiab und die Querung mit Soalele... die zem sein fir die Familienvätor a Tabu!!Isch pärig gwesen! Isch so pärig gwesen, dass in gestern noamol gmocht hon, za Fuass, mit Family. Ganz unten hon i zwoa Biker getroffn de in a oer sein. Und hommer gsog, zwoa Hittn weiter geat a a geils Steigele oi. Moan den epper in G-steig? Sollet die ersten 10 min. za Schiabn sein und nocher Flow pur, mit veroanzelte Spitzkehrn. Du kennschn jo, gell? Der war holt nocher fällig......
Genau... des isch dor G-Steig... isch als neggschtor drun ze rewiwln... bin dorbei... und nix schiabm... olls ze fohrn aussor wo men auwert schiab und die Querung mit Soalele... die zem sein fir die Familienvätor a Tabu!!Kannetmen mittn Lenkor einfadeln.
wenn aufwerts schnell bisch, donn miasts sich als fria-feierobndtour a ausgian, wenns nor bis 9 eh hell isch. obr gemiatlichor ischs ze mittog zu schtartn.konn man de als (fria-)feierobndtour a mochn, odo brauchts an gonzn tog??
Fünfe Feierum lossn, mittn Aute zor Bohn, Lompm net vorgessn (weil men woas jo nia) nochorn geats sich schun guat aus... den Mittig oddor in Mittig in 8 Tog warret i dorbei, dornoch bin Urlaubmäig e wegg... in NewOldMaverick und in Obschtlor miasmor a mietnemmen ;-)konn man de als (fria-)feierobndtour a mochn, odo brauchts an gonzn tog??
Fünfe Feierum lossn, mittn Aute zor Bohn, Lompm net vorgessn (weil men woas jo nia) nochorn geats sich schun guat aus... den Mittig oddor in Mittig in 8 Tog warret i dorbei, dornoch bin Urlaubmäig e wegg... in NewOldMaverick und in Obschtlor miasmor a mietnemmen ;-)
Magaggo... des WE bin i Klettorn und es Neggschte schun weck... Obbor dei Tour rennt jo net dorfuun;-)so ähnlich hon i mirs vorgstellt! den mittig bin i in mailond, u in negstn in münchn. obo folls koan wind isch, nor kannt i im foll am somstig (i war sem fir a so a tourele zu hom, weil mir brennt ollm no do orsch va paganella leschtn in sunntig)!
Ok, im gooonzen Vinschgau gibs schiane Trails............. Ober wenn a Deitscher um de Johreszeit ins Vinschgau fohrt, nocher moant er mit an Sicherheit grenzender Wohrscheinlichkeit Latsch und Umgebung. Isch jo eh nochn Sunny Benny gfrog wordn.........und fir Heachergelegenes liegt jo no a wia viel Schee......I woas nit Vinschgau als Freeride-Revier zu bezeichnet lei weil der Matze a bestehend weg mit a poor anlieger und geshapte stiaklen erweitert hot isch schun a bisele übertrieben.
Es hot jo lei in monte sole und holy hansen wo z.T. geshapte sein. Bikeparkfeeling ohne Aufstiegsanlogen. Sorry sell isch a kas.
S gleiche war wenn i sogen tat bozen isch reines DH-Gepallere lei weil es Kohlern gib.
Im Vinschgau gibts massen Natur-Trails. I glab du woarsch no nia richtig im Vinschgau.
Ok I wor iatz no nia in Jenesien zum biken, gib i zu, ober mir kimp fiar du worsch ah nia "richtig" biken im Vinschgau.
By the way s Vinschgau heart nit ba Latsch auf v.a. im Obervinschgau hots no massen holy trails.
Ok, Vinschgau tote Hose! Sem stim i dir 100% zu (trifft ober ah auf die restlichen 98% va südtirol zu).![]()
So i hon entschieden, dass mir sell den Somstig fohrn.
So i hon entschieden, dass mir sell den Somstig fohrn. Den Mittwoch geats ba mir a net. Ausserdem isch de Tour foscht zu schode, sie lei so oderzuhuddlen. Und nocher no amol aui und in Mendelsteig oer. Hot a in Vorteil, dass man auf der Mendel 2x Kaffee trinken konn. Sell isch firn @mumelter goooooonz wichtig, der Service do obn isch oanfoch spitze......
![]()
Er fohrt une intz.. Somstig ischor mittn Guevara ellon und isch schian Wettor und e leichte Brise nochorn geaht dor sell Kaitn... Vielleicht fohrin morgn nochorn schick i e poor Foto zen tratzn ;-)Jojo, fohrts lei widr ohne mi![]()
Drfir hol i mr dein FatBike und beholt des mol a poor wochn, als moralische Entschädigung![]()
Jo jetz wersch wohl boll amol deine Grottn wieder beinonder hobn........Und heier schicksch nicht mehr ein!!!! Forsch mit dem wos hosch, funkt ja eh olls......Mein Zuig geat jo a nit besser.......Jojo, fohrts lei widr ohne mi![]()
Drfir hol i mr dein FatBike und beholt des mol a poor wochn, als moralische Entschädigung![]()
Jo wia, Somsti bisch obr schun dabei, oder?Er fohrt une intz.. Somstig ischor mittn Guevara ellon und isch schian Wettor und e leichte Brise nochorn geaht dor sell Kaitn... Vielleicht fohrin morgn nochorn schick i e poor Foto zen tratzn ;-)
Leidor nette... gluscht tatt i volle, schun emol wegnen Kaffee trinkn aufn Poss... obbor i hon zem Kraggsln ausgmocht... deswegn MAGAGGOJo...
Jo wia, Somsti bisch obr schun dabei, oder?
Leidor nette... gluscht tatt i volle, schun emol wegnen Kaffee trinkn aufn Poss... obbor i hon zem Kraggsln ausgmocht... deswegn MAGAGGO
Jo jetz wersch wohl boll amol deine Grottn wieder beinonder hobn........Und heier schicksch nicht mehr ein!!!! Forsch mit dem wos hosch, funkt ja eh olls......Mein Zuig geat jo a nit besser.......