Kondition statt Carbon=)

Ich versteh kein Wort, aber ich werde mir die Übersetzung ab übermorgen mal vor Ort recherchieren... :D
 
funny:daumen:

Schweizer%20Cheese%20Head.jpeg
 
wänn scho : miir

oder us welem komische tal bisch dänn du zuegwanderet?

mann kann natürlich auch jedes e mit einem ä ersetzen ist aber irgendwie albern und ausser irgendwo da wo thomas frischknecht herkommt spricht auch keiner so

zumindest nicht in der nähe von zürich


übrigens gibts auch für schweizer dialekte eine grammatik (wovon ich aber dann wieder nicht viel ahnung habe ....)

:D:D:D
 
es gibt sicher für jede grammatikalische unart irgendwo ein tal oder ein dorf wo wirklich ein paar menschen hocken die so reden .....

weitermachen

:)
 
Grischa: Lueg, lueg, jetzt muesch luege. Jetzt chuntt wieder eine. Ja, scho wieder eine.

Germany: Schau, schau, jetzt musst schauen. Jetzt kommt wieder einer. Ja schon wieder einer.

Grischa: En Chrampf hed er. Hei, ei, ei. Lueg winer chämpfe muess. Chämpfe, Chämpfe, Chämpfe chum

Germany: Wie er sich schindet…, Hey, ey, ey schau wie er sich anstrengen muss. Streng Dich an, streng dich an…

Grischa: Ganz en rote Grind hed er der armi Chaib. Das tuet amel nüd

Germany: Einen hoch roten Kopf hat er. Das ist schon okay

Grischa: Aber es tüürs Velo hed er, genau es tüürs hed er

Germany: Aber ein teures Velo hat er, genau ein teures

Grischa: Carbon statt Condition, hopp hopp

Selbsterklärend ;-) Happy trails
 
neenee, das heisst Gruessech
...du meinsch sicher " Grüsch" und das isch im schöna Bündnerland :)

Ich chumme usem schöne Aargau.
Was döta schö isch, weiss o kein Mensch (ha 2 Johr in Aarau gschaffet und nüt gfunda) ....höchstens d'Abtrennig vo Basel zum schöna Teil vom Land, chönnt nennenswert si :lol:

Gruss an alle Eidgenossen (Schweizer kann jeder werden):cool:
 
...du meinsch sicher " Grüsch" und das isch im schöna Bündnerland :)


Was döta schö isch, weiss o kein Mensch (ha 2 Johr in Aarau gschaffet und nüt gfunda) ....höchstens d'Abtrennig vo Basel zum schöna Teil vom Land, chönnt nennenswert si :lol:

Gruss an alle Eidgenossen (Schweizer kann jeder werden):cool:

... nein meint er nicht :D Grüsch hat niggs mit Gruessech (Grüss Euch) zu tun.

zum einlesen ...

(übrigens, was da in der 2 spalte steht ist KEINE belanglose aneinanderreihung von buchstaben :] )


dä sibäsiäch
flo
 
Zurück
Oben Unten