Serotta Galerie

gibts da eine Therapie dagegen?

Ich denke schon: Kaufen... :love:

Die Therapiekosten sind zugegebenermaßen vermutlich nicht zu verachten. Man darf andererseits aber auch nicht vergessen, dass es Dich auf Dauer sogar noch deutlich teurer zu stehen kommen könnte, wenn sich die von Dir beschriebenen Symptome weiterhin zeigen...
 
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So, endlich vorzeigbar...

aus dem Serotta Forum eines users aus den NIEDERLANDEN. (besser jetzt Carsten?)

So sah es früher aus...



Dann wurde es zu Serotta eingeschickt, Sattelrohr ersetzen und neu lackieren...



et voilà...






 
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ja denke ich auch... Ist hat eher der "deutsche Stil" - das mit dem understatement :D

Aber die roten Motolites geht mir einfach nicht aus dem Kopf... Der hat die doch eloxieren lassen, Paul hat doch nicht rote Motolites neuer Generation gemacht???
 
Sorry my german is not that good so i will post this one in english if you do not mind.
I see that my Serotta was already noticed by Theofil on the Serotta forum.

herby the final pictures, sorry that there is to much red on the bike ;)


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more pictures;

http://s392.photobucket.com/albums/pp1/Serotta-atx/Serotta ATX/

SPEC so far

Frame: Serotta ATX Colorado

Fork: Tange Switchblades

Headset: Chris King
Stem: Syncros
Handlebar: USE
Grips: Gripshift / ATI
Barends: None

Brakes: Paul Comp. Motolites
Brake Pads: Coolstop
Brake Cables: XTR
Cantilever cable hangers: None
Brake Levers: Paul Comp Love levers

Shifters: Precision Proshift CNC
Front Derailleur: XTR M900
Rear Derailleur: Paul Comp with KCNC wheels
Derailleur Cables: XTR
Cassette: Shimano XTR
Chain: Shimano
Cranks: Cook Bros Racing
Crank Bolts: Self extracting
Chainrings: Syncros
Chainring bolts: Shimano
Bottom Bracket: Syncros Hardcore
Pedals: Onza HO

Hub Skewers: Ringle Ti 3 hole
Rims: Mavic Ceramic
Hubs: Chris King Classic hubs
Nipples: red alloy
Spokes: Dt Swiss
Tyres: Onza
Tubes: Michelin

Saddle: Flite for Serotta
Seatpost: Ringle Moby Deuce
Seatpost Binder: Serotta

The story behind the bike.
I bought it new many years ago , i think 95 or so.
Last year the frame cracked as shown before,..and the tube was replaced under warranty by Serotta...

And,..i like the result myself.
The only thing i am after is a red payl front mech,..and that's it (besides some other tyres, these Onza's are to heavy)
 
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Vielleicht bin ich etwas altmodisch veranlagt, aber ich fand das blau/gelb um welten besser. :(

the original colour scheme was not blue but purple metalic / (fluor) yellow decals.
Also nice but after 13 years i wanted something else,..

before repaint i was building it into a singespeed but due to the crack the plans changed.

By the way, i also have a t-max

fts2.jpg
 
Nice Serottas but I hope you are not riding the red/black one hard - the dents in the seat post can be dangerous ...
 
Was mir an dem rot-schwarzen Serotta gerade noch auffällt:
Die HG-50 Kette geht ja mal gar nicht an nem edlen Rad mit edlen Teilen. Da gehört eine CN-7401 drauf...
 
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